Body splash – Victoria’s secret

IMG_8590

(geschreven door Jasmijn)

Eindelijk na een hele lange tijd is er weer eens een artikel op de blog, allereerst wil ik even zeggen dat we wel wilden schrijven maar het kwam er op een of andere manier niet van. Maar gelukkig zijn we op vakantie geweest en zijn er weer genoeg mogelijkheden om over te schrijven.

Vandaag gaat het over Victoria’s secret, Body splash. een heerlijk ruikende spray die je als parfum kunt gebruiken. Ik en Merel mochten allebei een nieuwe uitkiezen toen we terug kwamen uit Rome (daar ging onze vakantie heen maar daar komt nog een ander artikel over).

Na lang zuren mochten we er een uitkiezen op het vliegveld, want de enige Victoria’s secret in Nederland is op Schiphol. Dus na ongeveer 20 minuten zoeken en testen waren we eruit.

IMG_8597

Ik ging voor: ‘secret escape’ een heerlijk ruikende geur gemaakt van witte en roze bloemen met een opmerkelijke geur.

IMG_8598

Ik heb expres niet gekozen voor een zoete geur want daar hou ik niet zo van, dat heb je waarschijnlijk ook al gemerkt in mijn review over Christina Aguilera’s. Veel van de Body splash geuren zijn zoet maar sommige zijn weer stoer en hebben meer een scherpe geur.

Merel ging voor deze geur: ‘secret charm’

IMG_8594

Ook deze geur is niet extreem zoet en lijkt in een bepaald opzicht op mijn Body splash. De body splash heeft een geur van Honing gemixt met de geur van een Jasmijn bloem.

IMG_8596

Dit is nog een dichtbij foto van de fles.

Wil je deze geuren of andere geuren kopen en je hebt geen zin om naar Schiphol te gaan kun je naar de Etos gaan, daar zijn ze te koop voor 10 euro maar helaas zijn ze maar zelden bij de Etos en zit er geen standaard tijd aan gebonden.

Dan was dit het artikel, ik had helaas niet veel te vertellen maar toch hoop ik dat jullie dit een leuk artikel vonden!

Geef een reactie

