Jasmijn’s ochtendroutine

IMG_7916

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag ga ik jullie mijn ochtendroutine laten zien als het gaat om make-up. Een tijdje geleden hebben jullie ook de ochtendroutine van Merel gezien en die van mij was nog niet aan de beurt geweest tot nu!

In de ochtend als ik mijn make-up op doe begin ik altijd met dagcrème, mijn dagcrème is van Nivea is geeft een fris en zuiver gevoel op je huid.

IMG_7939

Ik gebruik deze crème ook als oogschaduwbasis omdat mijn eigen oogschaduwbasis op was en omdat dit eigenlijk evengoed werkt.

IMG_7917

Mijn oog ziet er voor ik begin met make-up zo uit, het eerste wat ik doe is oogpotlood op mijn bovenste ooglid aan de binnenkant. Dat doe ik om te laten lijken alsof er meer volume in mijn wimpers zit.

IMG_7918

Hier zie je als je heel goed dat er onder mijn bovenste wimpers een dus zwart randje zit.

IMG_7880

Met dit oogpotlood maak ik dat lijntje en het fijne aan dit oogpotlood is dat je maar heel weinig kracht hoeft te zetten en het potlood laat een perfect zwart lijntje achter.

IMG_7950

De volgende stap is een licht bruine kleur op mijn bewegende ooglid dit geeft een beetje een rustige maar toch klassieke uitstraling.

IMG_7942

De oogschaduw is dezelfde die ik gebruik voor mijn wenkbrauwen alleen gebruik ik nu een wat meer pluizende kwast zodat de oogschaduw goed verspreid wordt.

IMG_7927

Dit is het volgende palette dat ik ga gebruiken, dit palette is grotendeels veel gebruikt maar dat geeft niet. Het heeft goede rustige kleuren voor deze dagelijkse look.

IMG_7928

IMG_7930

Van dit palette ga ik beginnen met de lichtste kleur die ik gebruik voor een glanzende ‘high light’ boven mijn bewegende ooglid en in mijn binnenste ooghoek.

IMG_7954

IMG_7973

Dit is hoe de look er uitziet als ik mijn oog open en dicht heb en de look begint zich al een beetje te vormen.

IMG_7957

Voor de volgende stap gebruik ik dit kwastje van de HEMA, deze kwast heeft een spits puntje die makkelijk rechte lijnen kan maken maar als je meer kracht zet kun je soft een druppelvorming maken dat er best chic uitziet.

IMG_7958

IMG_7959

Met de volgende twee kleuren die ik net met de kwast heb aangewezen ga ik gebruiken voor een dus lijntje in mijn arcadeboog, en dat geeft iets meer diepte in de look.

IMG_7910

Vervolgens doe ik mascara van MAC op mijn boven en onder wimpers en krul ik ze ook dus ik probeer nog meer volume in mijn wimpers te maken en dat is te zien.

IMG_7973

Op deze foto is ook te zien dat ik mijn wenkbrauw heb bijgetekend als je wilt weten hoe ik dat doe en welke producten ik daarvoor gebruik, moet je het artikel lezen dat ik heb gemaakt over mijn wenkbrauw poeder en kwast.

IMG_7975

Dit is de wimperkruller die ik gebruik hij is heel goedkoop en werkt hartstikke simpel maar dat is niet erg want hij geeft wel volume aan je wimpers.

Dan was dit het artikel, een paar dagen te laat maar dat kwam omdat ik veel toetsen had waar ik hard voor moest leren en omdat we natuurlijk op wintersport waren en ik was vergeten om een artikel te schrijven. Maar vanaf nu gaan we weer elke dinsdag een artikel online zetten.

Heb je nog ideeën voor artikels die wij kunnen maken?? laat het achter in de reacties en dan is het volgende artikel weer van Merel.

Geef een reactie

