A day with friends ♡

a day with friends

Laatst ging ik logeren met Romée en Nina, mijn beste vriendinnetjes. Wij kijken eigenlijk elke avond horror en overdag is het altijd maar de vraag wat we gaan doen. Dit keer hadden we besloten om foto’s te gaan maken, helaas was het weer niet helemaal geweldig, maar dat maakte ons niet heel veel uit. Ik ga jullie laten zien wat voor foto’s we hebben gemaakt!

IMG_7516

Van tevoren hebben we een hele tijd opgetut, make-up goed gedaan, haartjes geborsteld en de leukste kleren uitgezocht. Als eerst kwamen we een brug tegen, de perfecte plek voor een foto.

IMG_7518

Het was toch best wel héél koud buiten, dus m’n handen waren echt helemaal bevroren. Nina wilde ze opwarmen en dat leverde een leuke foto op. Jasmijn maakte de foto’s en zei dat ze onze handen er niet op zou zette. Dat deed ze toch wel en dat leverde een leuke foto op.

IMG_7521

Dit is één van de leukste foto’s vind ik zelf!

IMG_7534

We wilden niet alleen maar standaard foto’s maken, dus daarom ook een paar apartere, onder andere deze springfoto.

IMG_7535

Dit is m’n andere favoriete foto, ik vind hem zelf zo lief!

IMG_7542

Deze foto was erg grappig om te maken, omdat Romée niet makkelijk op de reling kwam. We wilden allemaal een keer vooraan zitten, dus we hebben veel gelachen. Ik zal nu nog een paar foto’s laten zien waar ik niet zoveel bij te vertellen heb:

IMG_7559 IMG_7565 IMG_7586

En natuurlijk konden we het niet laten om ook een paar hele gekke foto’s te maken:

IMG_7578 IMG_7585 IMG_7560

We vinden het alle drie enorm leuk om samen foto’s te maken. Maar het is natuurlijk ook leuk om later mooie foto’s te hebben van vroeger. Als je nou niet weet wat je met je vriendinnen moet doen is dit een echte aanrader. In het begin is het altijd een beetje ongemakkelijk, maar daarna is het allemaal super leuk en gezellig! Ik hoop dat jullie de foto’s leuk vinden en tot volgende week. ❤

2 thoughts on “A day with friends ♡

Geef een reactie

