Christina Aguilera – Eau de parfum

IMG_7854

(geschreven door Jasmijn)

Eindelijk ben ik een keer op met mijn artikel en zoals jullie het in de titel hebben kunnen lezen gaat het over een parfum! Deze keer uit de geurenlijn van Christina Aguilera. Jullie hebben al eens een artikel van Merel gezien over een andere geur uit dezelfde lijn.

Ik koop zelf eigenlijk nooit parfum maar ik had van Kerst en mijn Verjaardag nog een heleboel bonnen liggen van de Ici Paris XL dus ik dacht laat ik eens naar de stad gaan!

Ik ga proberen de geur zo goed mogelijk proberen uit te leggen terwijl ik weet dat dit moeilijk is en natuurlijk mijn eigen mening over de geur geven.

IMG_7856

Zo ziet het flesje eruit, ik heb de kleine versie genomen omdat ik niet wist of ik de geur wel lekker vond en zo kon ik hem nog een soort van ‘testen’. Ik dacht wel dat het goed zat omdat ik die van Merel ook erg lekker vind ruiken en het komt toch uit dezelfde lijn.

Ik vind het flesje er erg mooi uitzien omdat de zwarte bloemen het heel sierlijk en chic maken, maar ook het lettertype ziet er gewoon goed en verzorgt uit.

IMG_7852

Dit is de verpakking hoe je het geurtje in de winkel ziet staan ik vind het er erg aantrekkelijk uitzien omdat het zwart een goed contrast is met het wit en dat de rode letters geven er weer wat kleur aan. Ik vind dat de rode letters ook wat sierlijks hebben omdat zoals ik al zei bij het flesje het lettertype erg chic is.

IMG_7860

Dit is de bovenkant van het flesje, Je ziet dat het rode uit de verpakking hier ook weer terugkomt maar dan in het mondje.

De geur vind ik persoonlijk heel lekker omdat het een beetje stoer maar niet te zoet en te gewaagd is maar wel erg aanwezig. Dus dit is in deze periode een erg goed aanrader omdat ik denk dat iedereen dit wel lekker zal vinden.

IMG_7874

Hier staat alles wat er in het geurtje zit verder vind ik dit niet belangrijk omdat het mij eigenlijk gaat om de geur en het uiterlijk.

IMG_7861

Zou je dit geurtje nou willen kopen? Dat kan bijvoorbeeld bij de ICI Paris XL voor 17,66.

Maar dit kan vast wel bij nog meer winkels in de grote stad. Dan was dit het artikel weer ik hoop dat jullie vaker zoiets willen want dan moeten jullie het even achterlaten in de reacties.

One thought on “Christina Aguilera – Eau de parfum

Geef een reactie

