Common White Girl TAG

commonwhitegirl2

Vandaag doe ik de Common White Girl TAG! In deze TAG beantwoord ik vragen over mezelf, de TAG is verzonnen door het Twitter-account White Girl, dit account post tweets die gaan over dingen die blanke meiden doen. Het zijn 18 vragen, dus laat ik maar snel beginnen!

P1000468

Favoriete Starbucks drankje?
Dit is zeker weten de Mocha Frappuccino, die neem ik eigenlijk altijd, maar hij is ook zo lekker! De smaak is niet overheersend koffie en er zit veel chocolade in, heerlijk.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Op een schooldag sta ik om 7:30 op als m’n les om 8:45 begint. Ik ga om 8:30 weg en ik doe een half uur over m’n haar, make-up en kleding, dan eet ik nog een kwartiertje en dan ga ik m’n tanden poetsen en schoenen aantrekken.

FullSizeRender

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Ehmm, elke dag wel één denk ik. Het ligt een beetje aan de dag. Als ik me mooi heb opgemaakt en er zonnetje staat dan doe ik wel een poging tot een leuke selfie, maar is het buiten helemaal grauw en zie ik eruit als een zwerver, dan ben ik niet van plan om selfies te maken.

Hoeveel Instagram-followers en -foto’s heb je?
Ik heb 326 Instagram-followers en 61 foto’s. Ik heb laatst een hele groep oude foto’s eraf gegooid, sommige mensen vinden dat stom als je het doet, maar ik vond het nodig. Ik vond namelijk hele selfie-collages terug en 1235235 foto’s van gebakjes of eten, owja en ook nog veel foto’s van m’n haar.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Ik zeg echt nooit LOL en OMG zeg ik niet als Oh Em Gee, ik zeg wel vaak Oh My God, maar dat klinkt toch heel anders.

Draag je kledingstukken vaker dan één keer?
Ja, zeker broeken ongeveer 3x. Shirts en vesten meestal twee keer, want dat kan prima als je het mij vraagt. Sokken en ondergoed draag ik wel maar één keer, maar ik denk (en hoop) dat iedereen dat doet.

Ben je racistisch?
Ik denk zelf van niet eigenlijk, want ik scheld nooit iemand uit omdat diegene een andere huidskleur heeft en ik vermijd ook echt geen donkere mensen op school of zo.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Zeker weten Instagram. Vroeger (toen ik in de brugklas zat) zat iedereen altijd dag en nacht op Twitter, maar inmiddels is niemand daar meer actief op. Ik heb zelf geen Tumblr, maar ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden. Volgens mij is Instagram nu helemaal in en ik post zelf ook regelmatig een foto.

IMG_1451

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Naar school gaan, huiswerk maken, hockeyen, hardlopen, afspreken met vriendinnen, series kijken en vooral veel achter m’n mobiel.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
De laatste tijd kijk ik eigenlijk nog maar weinig YouTube en als ik het al kijk dan zijn het vooral buitenlandse YouTubers zoals: Bethany Mota of MiaMama.

Hoe vaak doe je je nagels?
In de zomer zijn zeker m’n teennagels altijd gelakt, maar in de winter zul je niets op m’n nagels zien. Ik heb korte handnagels, dus daar is ook niet zoveel aan om te lakken, maar m’n teennagels vind ik altijd mooi als ze gelakt zijn, dat ziet er verzorgd uit.

P1000682

Ben je een shopaholic?
Ik denk dat dat wel meevalt. Als ik ga shoppen dan koop ik meestal wel heel veel in één keer, maar ik ga niet zo heel vaak shoppen, dus ik ben een half-shopaholic denk ik, haha.

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?
Toevallig laatst nog met een filmavondje met vrienden, maar daarvoor had ik hem pas één keer gezien.

Heb je veel kleding?
Ja, dat denk ik wel. Ik heb altijd wel wat te kiezen, maar ik ben ook wel weer toe aan nieuwe kleding, vind ik zelf.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Soms wel, soms niet. Niet heel vaak eigenlijk, maar als ik zelf wat heb gekookt dan moet er altijd even een foto naar vriendinnen gestuurd worden.

IMG_4956

Draag je elke dag make-up?
Ja! Sowieso altijd mascara en eigenlijk ook altijd eyeliner/oogpotlood. Vaak ook poeder om m’n gezicht mat te houden.

Hoe stijl je meestal je haar?
Eigenlijk haal ik ’s ochtends even snel de kam erdoor en dan zit het eigenlijk altijd wel goed. Soms nog een beetje haarlak of andere producten erin, maar meestal gewoon los haar met een plukje naar achteren en die is dan vastgezet met een klemmetje of strikje.

Zie je er altijd presentable uit?
In het weekend niet, maar door de weeks denk ik wel. Ik probeer me altijd leuk aan te kleden en ook nog wat aandacht aan m’n sieraden, make-up en haar.

Dit was de TAG dan weer, hij was iets langer dan verwacht, maar dat is alleen maar leuk denk ik! Dinsdag het volgende artikel van Jasmijn.

One thought on “Common White Girl TAG

Geef een reactie

