Body Splash Aqua Kiss – Victoria’s secret

IMG_7108

(geschreven door Merel)

Waarschijnlijk kent iedereen ze wel, de body splashes van de Victoria’s secret. Ze ruiken lekker, zijn niet heel erg duur voor de hoeveelheid. Toen ik in Mexico was wilde al graag een body splash kopen, alleen in de Victoria’s secret winkel was het toen heel druk en ik wist niet goed welke ik wilde, dus besloot ik hem later in Nederland te kopen. Ik heb hem al een tijdje, maar vind hem nog steeds heerlijk, dus laat ik jullie weten waar die naar ruikt, hoe lang hij blijft zitten en waar je hem kunt kopen.

IMG_7114

‘A sexy, cool fragrance. Dive into Aqua Kiss, a cool splash of rain-kissed freesia and fresh daisy. Refreshing formula is infused with conditioning aloe vera and calming chamomile. Spray on for a touch of scent.’ – Zo beschrijft Victoria’s secret het luchtje.

De verpakking ziet er liefelijk uit, de bloemen beschrijven de geur. De blauwe kleur past er ook heel goed bij. Het is een frisse, maar bloemige zachte geur.

IMG_7122
De geur blijft niet heel lang hangen, maar het is heerlijk om je even op te frissen. Ik denk dat je hem een uurtje blijft ruiken. Je kunt hem ook voorzichtig in je haar spuiten, er zit namelijk maar weinig parfum in, dus het droogt je haar niet uit.

IMG_7118
Het is moeilijk te lezen, maar deze body splash bestaat vooral uit water. Ook zit er bloemenextract en Aloë Vera extract en nog wat moeilijk scheikundige namen, haha.

IMG_7105
Ik vind Aqua Kiss echt heerlijk! De geur blijft dan wel niet zo lang hangen, maar toch is het even genieten als je hem opspuit. Van de Aqua Kiss lijn is ook nog een body lotion en een scrub te koop. Ik hoop dat ik binnenkort nog meer geuren kan kopen, want er zijn nog genoeg andere.

Je kunt deze body splash kopen bij Victoria’s Secret filialen en soms bij de Etos. ze kosten ongeveer €10,-.

Geef een reactie

