Andrélon Oil & Care 1 minuut masker

IMG_7030
(geschreven door Merel)

Ik was al een hele tijd geleden jarig en heb toen veel cadeaubonnen gekregen. Zoals gewoonlijk vergeet ik die altijd, maar dan ook altijd uit te geven. Toen ik op een moment bedacht dat ik ze bij me had was ik blij, want ik kon hem mooi besteden aan onder andere dit haarmasker van Andrélon. Als je wilt weten wat dit is, hoe het werkt en of het werkt, lees dan verder!

IMG_7045

Een haarmasker is een soort conditioner, maar het werkt nog net iets beter. Het is iets dikker en het voelt wat vetter aan. Dit haarmasker zegt binnen 1 minuut een volledig verzorgende behandeling te geven. Dit masker is bedoelt voor droog haar, je haar zou beter handelbaar zijn. Ook beloofd het zacht en luchtig te worden. Laten we kijken of hij deze beloftes nakomt.

IMG_7033IMG_7034

Dit is het masker. Zoals je ziet heb je niet veel nodig om heel je haar ermee in te smeren. Twee van dit soort bolletjes zijn al genoeg voor mijn haar. Het masker ruikt heel lekker, het doet me denken aan vakantie. Je ruikt vooral de Marokkaanse Arganolie, dit zorgt er ook voor dat je haar zo zacht wordt.

Zoals op de achterkant staat beschreven moet je eerst je haar wassen en daarna op vochtig haar aanbrengen. Dit laatste is belangrijk, vochtig is niet kletsnat. Dus knijp je haar even goed uit, want anders is alles al gelijk uit je haar verdwenen en heb je er nog niets aan. Als je het in je haar hebt gesmeerd (vooral in de puntjes, want die zijn altijd het droogst), dan moet je een minuutje wachten. Als de minuut voorbij is moet je het goed uitspoelen, doe je dit niet dan wordt je haar vettig, want dan zit er nog teveel van het masker in je haar.

IMG_7047

Ik vind het product heel goed werken. Ik gebruik het eens in de twee weken als mijn haar het echt even kan gebruiken. Als deze verpakking op is ga ik zeker een nieuwe kopen!

Dit haarmasker van Andrélon kost €3,99- en is te koop bij de meeste drogisterijen. 

Geef een reactie

