Food – tag

Food tag (geschreven door Jasmijn) Vandaag hebben we weer een tag voor jullie, er worden zometeen 25 vragen gesteld over eten en daar ga ik antwoord op geven. Het zijn veel vragen dus we gaan meteen beginnen!

Wat is je favoriete ontbijt? Mijn favoriete ontbijt zijn meerdere dingen: ik eet op een normale schooldag meestal yoghurt met cruesli erin en een kop jus d’orange en een kop thee maar als ik een vrije dag heb zoals Zondag, eten we met het gezin geroosterde boterhammen of croissants en dat vind ik ook heel lekker.

Hoe drink je je koffie? Ik drink eigenlijk geen koffie maar soms neemt mijn moeder ijskoffie uit de supermarkt mee en dat vind ik wel heel lekker.

Wat zit er op je lievelingsbroodje? Op mijn broodje zit het liefst mozzarella met pesto met tomaat, maar ook avocado vind ik erg lekker. Natuurlijk is zoet ook wel eens lekker op brood en ik neem dus ook graag pindakaas of chocoladepasta.

Soep of salade? zekerweten salade, ik hou wel van soep maar er zijn zo veel meer salades die ik lekkerder vind. Ik vind de salade met alweer mozzarella, pesto en tomaat erg lekker maar ook de salade met kip en sla. Ook wel de ‘ceasar salad’ genoemd

Wat is je favoriete kookboek? Ik heb nog bijna nooit in een kookboek gekeken en dus kan ik ook geen kookboeken met elkaar vergelijken. Ik kan dus geen antwoord op deze vraag geven.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig? Ik zou dan toch kiezen voor nooit meer zoet want ook al is het erg lekker en hou ik er erg van, zou ik er niet op kunnen leven want er vallen onder hartig zoveel dingen die ik nog lekkerder vind. taart

Welke keuken (land) vind je het lekkerst? Ik ben zwaar fan van de Italiaanse keuken want ik hou van zowel pizza als pasta en de hapjes die ze eten in italië, daarnaast vind ik een groot deel van de Mexicaanse keuken erg lekker. Grotendeels omdat ik zelf ook in Mexico ben geweest vind ik taco’s en burritos  geweldig!

Wat is je favoriete foodfilm?   Ik heb niet een favoriete film maar wel een favoriet programma, dat is Rudolfs bakery op 24kitchen. Hij maakt erg lekkere zoete creaties die ik zelf niet na zou kunnen maken. Grotendeels is het van chocolade maar hij maakt af en toe ook wel eens iets hartigs.

Thuis koken of uit eten gaan? Uit eten gaan vind ik erg leuk en doe ik ook heel graag. Je hoeft niet zelf te koken en er is genoeg te kiezen, met zowel een lekker voor- hoofd- en nagerecht.

Wat zit er op jouw pizza?  1000000% mozzarella! dat vind ik heerlijk verder neem ik eigenlijk niet iets heel bijzonders op mijn pizza. Hij bestaat voornamelijk uit mozzarella met salami en kaas. Eigenlijk een pizza margarita. Pizza Margherita

Dit was de food tag alweer! ik heb inmiddels enorme trek van al die heerlijke plaatjes over eten, volgende week dinsdag doet Merel weer een bericht en dan ben ik er over twee weken weer!

Geef een reactie

