Christina Aguilera – Woman

IMG_7070

(geschreven door Merel)

Yes, eindelijk weer tijd om wat te schrijven! Ik had een paar weken geleden toetsweek en had toen echt geen tijd, de toetsweek is trouwens heel goed gegaan! Maar daar gaat het niet over nu, ik ga het hebben over m’n nieuwe parfum van Christina Aguilera, namelijk ‘woman’. Ik zal proberen de geur te beschrijven en m’n mening te geven. Ik weet dat dit moeilijk is bij geuren, maar ik doe m’n best!

IMG_7053

Ik had nog heel veel cadeaukaarten van de Ici Paris XL en toen ik laatst met m’n vriendin Romée in Rotterdam was vond ik dat een mooi moment om ze te besteden. We hebben heel veel parfums geroken, maar dit was toch wel duidelijk onze favoriet. Er waren veel luchtjes van Christina Aguilera verkrijgbaar, maar deze sprong er toch uit. Hij rook heerlijk bloemig, maar niet te zoet.

IMG_7048IMG_7068

Het uiterlijk
Laten we beginnen met de verpakking. Ik vind het toch wel chic ogen, ook al doet het me een beetje denken aan kerst door de rode letters en de gouden bloemen. Er staat op wat er op moet staan en niet meer of minder. Het flacon heeft een roze gloed in het glas, dat vind ik niet super mooi, aangezien ik het niet prachtig vind staan bij de kleuren rood en goud. Gelukkig zie je die roze kleur niet heel goed en is het zeker niet storend. Ik vind het wel gaaf dat de verpakking hetzelfde is als de flacon, de bloemen komen terug en de tekst ook. Al met al een leuk uiterlijk!

IMG_7075

De geur
Uiteindelijk gaat het natuurlijk helemaal niet om het uiterlijk, maar om de geur. Zoals ik al eerder zei is de geur bloemig, maar niet te zoet. Ik vind hem zelfs een beetje fris. Voor de geïnteresseerde, dit zijn de topnoten: bergamot, roze peper en peer. De hartnoten: vioolblaadjes, roos, magnolia en honing. Basisnoten: sandelhout, tonkaboon en gouden amber. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik al deze noten zou lezen ik geen idee had wat voor geur ik me moet voorstellen, haha.

IMG_7055

De ingrediënten en een korte beschrijving van de geur. ‘Een sensuele combinatie van gouden amber en witte bloemen – straalt vrouwelijkheid uit op de manier waarop een vrouw dat doet.’

In de lijn ‘woman’ zitten drie producten. Dit parfum, een bodylotion en een douche gel. Het parfum is er in drie verschillende groottes, 30 ml, 50 ml en 75 ml. De prijs is niet extreem hoog:

Voor 30 ml betaal je €22,95
Voor 50 ml betaal je €29,71
Voor 75 ml betaal je €42,43

Dit was de post alweer, je kunt dit parfum online bestellen of kopen bij de Ici Paris XL.

2 thoughts on “Christina Aguilera – Woman

Geef een reactie

