Dr. van der Hoog – Lush lava masker

IMG_6937

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag is het weer eens tijd voor een masker review, ditmaal het Dr. van der Hoog, Lush lava masker. Ik had al vaker een review gezien over dit masker en de meeste beautybloggers zijn erg enthousiast over dit masker. Het schijnt dat je het masker echt voelt werken en dat het niet een zoet en soft masker is maar juist heel sterk. Ik ga hem voor jullie testen en mijn mening geven!

Het masker beloofd een verstevigend en kalmerend effect te geven, we zullen zien.

IMG_6993

Dit doe ik als eerste als ik een masker aanbreng, natuurlijk mijn haar in een knot of staart. Daarmee voorkom je dat korte plukjes in het masker komen.

IMG_6995

Daarna ga je het masker aanbrengen, ik gebruik hierbij een kwast, omdat ik als ik met m’n handen het masker aanbreng ik niet precies kan werken en dat ik soms delen van m’n gezicht mis.

IMG_7000

Hier nog een foto waarbij te zien is dat ik het masker bijna helemaal op mijn gezicht heb. Ik heb de plekken rond mijn ogen en mond open gehouden omdat ik natuurlijk het masker niet in mijn ogen of mond wil hebben.

IMG_7006

Dit is de structuur van het masker als je hem er net opgedaan hebt.

IMG_7010

En zo ziet het masker eruit als het een tijdje op je gezicht zit, er beginnen droge plekken te ontstaan waar het masker minder dik is dan bijvoorbeeld mijn voorhoofd.

IMG_7011

Dit is een foto van dichtbij op het moment dat ik het masker eraf ging halen, je kunt hier zien dat er net zoals op de vorige foto er nog natte plekken zijn maar dat ook aan de linkerkant breuken beginnen te ontstaan, daar is het masker hard.

IMG_6921

Zo ziet de voorkant van het masker eruit.

IMG_6941

Hier staat een stukje tekst waarin wordt beschreven wat het masker doet en hoe je het moet gebruiken. Er staat dat het masker een intens reinigende en voedende werking heeft maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het masker werkt goed maar intens zou ik het zelf niet noemen omdat je voelt wel dat het masker werkt, maar het is niet zoals ik verwachtte.

IMG_6951

Dit zijn de materialen die ik gebruikte.

IMG_6937

Als je de begin foto hebt gezien, kon je zien dat links de verpakking is en recht het zakje waar het masker inzit. Het lijkt een klein zakje maar dat valt wel mee dus je hebt nooit een tekort aan masker.

Dit was de review alweer, Merel en ik posten elke dinsdag een bericht omdat het anders te druk wordt voor ons om het ook nog met school te combineren. Dit zal soms een video zijn en soms een artikel. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er soms een extra artikel/video online komt!

Geef een reactie

