Disney Tag

(geschreven door Jasmijn) Vandaag ga ik het hebben over wat wel af te lezen is in de titel, DISNEY!! Deze vragen gaan natuurlijk over Disney, we gaan wel zien welke vragen er komen dus hier is weer eens een Tag.

Wat is jouw favoriete video van Disney?

Mijn favoriete video van Disney is 1000000% die van Doornroosje, al sinds ik me kan herinneren ben ik groot fan van Doornroosje. Niet alleen omdat de prinses zo leuk en mooi is maar ook omdat ik het verhaal heel bijzonder vond, over hoe zij in een diepe slaap komt en weer ontwaakt door een kus van de prins.

Welke prins wil je zijn?

Erik, de prins uit het verhaal van Ariël, hij is aardig en klopt gewoon helemaal met het verhaal. disney the little mermaid de kleine zeemeermin princess prinses ariel prince prins eric botje flounder sabastian sabastiaan king koning triton ursula Image Dit is een afbeelding van prins Erik en Ariël.

Welke Prinses wil je zijn?

De prinses die ik heel graag wil zijn is Belle ik vind haar jurk die ze aan het eind van het verhaal draagt echt geweldig en het staat heel goed bij haar bruine haar, dus Belle is sowieso mijn favoriete prinses.

Op welk karakter lijk je het meest?

Dat is een hele goede vraag, ik weet het eigenlijk niet. Alle prinsen en prinsessen hebben natuurlijk een eigen karakter maar er is er niet een waarvan ik denk “Ja, die hoort nou echt bij mij!”

Wat is je favoriete liedje?

Mijn favoriete liedje is een liedje uit de kleine zeemeermin, het heet ‘Part of your world’ ook wel ‘ik heb een wens’ genoemd. Aan dit liedje vind ik de tekst en de muziek zo meeslepend, in de tekst die wordt gezongen zitten hele droevige stukken maar ook hele vrolijke en krachtige stukken. Dat is wat ik mooi vind.

Wat is je favoriete Disney park?

Ik ben zelf op vakantie in Amerika in twee Disney parken geweest: de ene was in Florida en de andere in Californië, ik kan helaas zelf niet meer goed herinneren welke ik het leukst vond omdat ik nog heel klein was.

Welke van de originele figuren is jouw favoriet?

Als ik moest kiezen zou ik gaan voor Goofy, hij is klunzig maar heel erg grappig tegelijk, ook zijn kleding is op zich al een heel leuk met al die felle kleuren. Maar eigenlijk vind ik Mickey ook wel leuk.

Welk huisdier zou jij willen hebben?

het huisdier dat ik heel graag zou willen hebben is de schattige vis uit De kleine zeemeermin, die probeert zo veel te helpen terwijl dat eigenlijk niet gaat dat ik het geweldig vind.

Wie is jouw favoriete schurk?

Dat vind ik Het Beest, hij is slecht in het begin maar heeft altijd iets goeds in zich gehad. Dat vind ik zo mooi aan dit verhaal.

Als je een nagellak mocht ontwerpen welke kleur en naam zou je die dan geven? – Disney gerelateerd

Een met alle kleuren van de regenboog, omdat in Disney zowat alles is te vinden zou ik dus ook alles er in willen verwerken. het wordt een hele kleurige nagellak met de naam : Rainbow everywhere

In welk kasteel zou jij wel willen wonen?

Ik zou willen wonen in het enige echte Disney kasteel! Dan ben ik altijd in disneyland en woon ik in een erg vrolijk kasteel, dat lijkt met geweldig!

En dit was de tag alweer, als je zelf ook nog een leuke tag weet geeft het door in de reacties en we zullen kijken!

Geef een reactie

