MAC – wenkbrauwpoeder

IMG_6816

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag hebben we weer eindelijk een artikel, het gaat over de wenkbrauwpoeder van MAC. Ik heb deze gekocht op aanbeveling van mijn tante. Ik had altijd problemen met mijn wenkbrauwen omdat ik blond haar heb zijn mijn wenkbrauwen ook heel licht en zag je ze bijna niet, ik vond dat nooit mooi staan dus kocht ik deze wenkbrauwpoeder om ze een beetje bij te werken.

IMG_6795

Zo ziet de poeder eruit.

IMG_6819

Hier kun je zien dat de poeder geen donkere kleur heeft dus perfect is voor op je wenkbrauwen, deze kleur lijkt heel erg op mijn haarkleur en valt dus ook niet heel erg op.

IMG_6831

Hier zie je mij als ik geen poeder op heb.

IMG_6846

En dit is de foto dat ik mijn wenkbrauwen wel heb gedaan, het zal je vast niet heel erg opvallen maar als je goed kijkt zie je dat mijn wenkbrauwen iets verlengt zijn maar ook donkerder en dikker. ik ben er erg tevreden over en ga dit product sowieso vaker gebruiken.

Maar nu hebben jullie wel gezien hoe de poeder en het eindresultaat zijn, je hebt toch wel iets nodig om de poeder aan te brengen. Daarvoor heb ik een speciaal kwastje gekregen.

IMG_6775

Bij dit kwastje is het zo bijzonder dat hij schuin is afgesneden, het nut hiervan is dat je gemakkelijk en goed de wenkbrauwlijn kan volgen en dat je niet al te ronde wenkbrauwen krijgt.

De kwast is niet alleen bedoeld voor je wenkbrauwen maar je kan hem ook voor je oogschaduw gebruiken, het enige waar je dan voor moet oppassen is dat de kwast dan erg snel slijt en dat je dus een nieuwe kwast moet kopen.

Zoals jullie misschien al zagen op de foto’s, de spullen zijn allemaal van het merk MAC. Dat is een best wel prijzig merk en je moet het er dus wel voor over hebben om wat te betalen.

De wenkbrauwpoeder is onder andere te koop bij Douglas voor 17,50 en dan moet je zoeken op de term Omega Matte

en het kwastje is 21,00 en zoals jullie zien op de foto’s is het kwast nummer 266.

Dan was dit het artikel, er komen er nog meer aan maar dan moeten jullie wel geduldig zijn want Merel en ik hebben beide heel veel toetsen.

 

2 thoughts on “MAC – wenkbrauwpoeder

Geef een reactie

