Lady Speed Stick

IMG_6567

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag ga ik het hebben over de lady speed stick die Merel en ik in Mexico hebben gekocht, we zagen al dat veel beautybloggers hier erg enthousiast over waren, dus toen we ze in de winkel zagen staan hebben we meteen een enorme voorraad gekocht.

Ik ga het vandaag hebben over de geuren, wat ik van de vorm vind en hoe gebruiksvriendelijk ze zijn.

We mochten allebei 3 geuren kiezen, Merel heeft de eerste drie en ik de laatste. Ik ben nog steeds blij dat ik ze heb gekocht en ga jullie vertellen waarom.

IMG_6661

De eerste die ik ga bespreken is de ‘Invisible’ stick, deze wordt ook wel gezien als het origineel omdat deze geen bijzondere geur of toegevoegde dingen heeft.

Toch ruikt deze deo erg lekker, hij is zoet maar niet te zoet. dit was de eerste deo die we kochten omdat we dan tenminste niet één hebben met een extreem sterke geur.

IMG_6660

Dit is een van de deo’s die Merel heeft gekozen, hij ruikt naar wasmiddel (beetje Robijn) en dat is heerlijk fris.

IMG_6662

Dit is er één die we allebei hebben, deze is tegen stress en we wilden wel eens weten of dat echt waar is. Ik vind dat hij goed werkt en heerlijk ruikt, hij is niet zo zoet als de rest maar eerder een beetje stoer en gewaagd, beetje mannelijk.

IMG_6664

De laatste die we hebben gekocht is van mij en heeft de zoete geur van wilde bloemen.

IMG_6657

Zo ziet de Speed Stick eruit als je hem open maakt, er zit een bescherming op die je er af kan halen door aan het uitstekende plastic ding te trekken.

IMG_6659

En zo ver kan de stick uitrollen, dit is wel extreem omdat als je de deo nu zou gebruiken dat hij meteen afbreekt. Toch hoef je niet te denken dat hij snel opgaat omdat ik heb de stick nu bijna elke dag gebruikt en er is nog bijna niks vanaf.

Ik vind verder dat het uiterlijk heel aantrekkelijk omdat paars een gewaagde kleur is en heel erg opvalt in de schappen van de winkel.

De deo zegt zelf 48 uur te werken, zoals wel meer deo’s dat zeggen. Dit klopt niet helemaal, maar een dag werkt die zeker! Ik ben er erg blij mee!

De Lady Speed Stick kun je bestellen op http://www.speedstick.nl, daar kosten ze ongeveer €5,- per stuk. Bij ons in Mexico waren ze nog geen €3,-, dus dat is wel wat verschil in prijs.

Geef een reactie

