Baby Lips Electro Collection

IMG_6698

(geschreven door Merel)

De zwarte Baby Lips, die zijn gaaf! Maar ja, in Nederland kun je ze niet in de winkel kopen.. Maar deze zomervakantie gingen we naar Mexico en daar waren ze wel. Ik heb drie van de vijf kleuren meegenomen, omdat de andere twee kleuren me niet erg aanspraken. Ik ga vandaag laten zien hoe de kleuren aanvoelen op je lippen, hoe ze staan, of ze veel pigment afgeven en hoe lang ze blijven zitten.

IMG_6690

Zo zien ze eruit in de verpakking. Ik vind de verpakking wel een beetje druk, maar er staat ook veel informatie op. De namen van de lipbalsems vind ik erg leuk, namelijk; ‘Strike a rose’, ‘Pink shock’ en ‘Oh! Orange!’. De verpakking is helemaal gekreukt, maar hij heeft ook een lange reis gemaakt, haha.

IMG_6693

Strike a rose – Pink shock – Oh! Orange!

Dit zijn ze uit de verpakking. Ik was heel benieuwd naar de orange kleur, zou die wel leuk staan? Jasmijn wilde ze per se als eerste op haar lippen, dus die was de testpersoon. Ik ga eerst de swatches laten zien, zodat we het pigment kunnen zien. Daarna laat ik de kleuren op haar lippen zien.

IMG_6717

Strike a rose – Oh! Orange! – Pink shock 

Wauw, wat een pigment voor een lipbalsem! Het is gelukkig niet te gepigmenteerd, want dan lijkt het net een lipstick en dat is ook weer niet mooi. Ik was op dit moment echt heel benieuwd hoe ze zouden staan. Ik ga ze bespreken in de volgorde van de swatches. Ik wil van tevoren even zeggen dat Jasmijn haar lippen een beetje ‘kapot’ zijn, er zitten wat scheurtjes in. Dat komt omdat ze door het vliegtuig heel droog zijn geworden. Dus erger je er niet teveel aan.

IMG_6700PicMonkey Collage

Lippen zonder iets erop – Strike a rose

Dit is de meest subtiele van de drie. Het geeft je lippen een mooi roze kleurtje, maar is niet te. Het eerste wat Jasmijn zei was: ‘wow, die voelt vet aan!’ Ik heb hem toen ook opgedaan en ze had gelijk, het voelt echt vettig en daardoor verzorgd.

IMG_6702PicMonkey CollageE

Lippen zonder iets erop – Oh! Orange!

De meeste gewaagde kleur van de drie. Hij brengt niet heel mooi aan. Dat kun je op de foto ook zien, het is een beetje vlekkerig. Soms pakt die niet heel goed, zeker niet aan de onderkant. Dat is jammer, maar van een afstandje zie je dat niet. Verder is die niet mega fel, dus goed te dragen, ook overdag.

IMG_6706PicMonkey Collageee

Lippen zonder iets erop – Pink shock

Dit is de meest opvallende kleur, maar ook de mooiste naar mijn mening. Het is een donkerroze kleur en valt best wel op. Hij verdeeld mooi over je lippen en is net zo vettig als alle andere. Op de verpakking zien ze dit echt als een paarse kleur, ook al heet die ‘Pink shock’. Als je daar niet naar keek, dan zou je denken dat het paars is. Ik ben heel blij met deze kleur.

PicMonkey Collageeeee

Lippen zonder iets erop – Strike a rose – Oh! Orange! – Pink Shock

Dit zijn alle kleuren onder elkaar, ik vind dit soort overzichtjes altijd fijn om te zien. Ik denk dat jullie het ook handig vinden, dus bij deze. Als je het aan mij vraagt vind ik de kleur ‘Pink shock’ het allermooist.

De kleuren blijven niet extreem lang zitten, ongeveer een uurtje. Toch zijn het hele fijne balsems. Ik doe ze op school altijd in m’n etui en dan doe ik ze een paar keer per dag op. Ze voelen heel verzorgd aan en maken je lippen zacht. Op de verpakking staat dat ze 8 uur hydrateren, maar dat halen ze zeker niet.

Ik weet niet hoe duur ze precies zijn als je ze besteld, dat zal aan de site liggen. In Mexico waren ze in ieder geval ongeveer 40 pesos (geldeenheid in Mexico) per Baby Lips. Dat is ongeveer €2,30 per stuk.

Welke kleur vind jij het mooist?  

2 thoughts on “Baby Lips Electro Collection

Geef een reactie

