Knetterhippe bodygel – Vogue

IMG_6407

(geschreven door Jasmijn)

Het is al een hele tijd geleden dat ik de bodygel van Vogue heb gekocht maar nu ga ik hem eindelijk revieuwen! Merel bleef maar zeggen dat ik dit artikel moest schrijven en na een tijdje werd ik er zo gek van dat ik het maar schrijf. Ik heb de bodygel gekocht omdat ik zag dat een meisje op een feestje het mee had, ik vond het zo leuk dat ik meteen naar de winkel ben gegaan om het te kopen.

IMG_6408

Ik vind het uiterlijk heel leuk omdat het een erg vrolijke uitstraling heeft. De roze kleur ziet er erg goed uit bij de vlinders, deze ‘lijn’ heet ook butterfly. Hij ziet er zomers uit en dat doet me goed. Ik vind het wel een beetje kinderachtig, maar ik kan het gewoon niet weerstaan om zo’n fles te kopen. Inmiddels heb ik er al een stuk of 4 opgemaakt.

Bij deze bodygel zou je denken: ‘O, gewoon een vloeistof die je op je huid smeert en verkoeld’ maar dat is niet waar. Als je de bodygel uit de fles haalt zie en hoor je dat het ineens heel erg gaat knetteren, vandaar dat de bodygel ‘Knetterhip’ heet.

IMG_6416

Het ziet er ongeveer zo uit. Je kunt zien dat er veel luchtbelletjes, dat komt door de ‘knetter’, ontstaan maar er komt ook een enorm lekkere en zoete geur vanaf. Ik moet eerlijk zijn dat ik het eigelijk alleen voor de lol op m’n handen en armen smeer en het niet echt gebruik om heel m’n lichaam een beurt te geven.

In deze video van Mascha van Beautygloss kun je zien hoe die knettert.

We zijn vergeten om de achterkant op de foto te zetten. Maar deze gel zegt je huid te verzorgen, verkoelen en te parfumeren. Behalve het parfumeren en verkoelen werkt het product voor geen meter, hij verzorgd helemaal niet maar voor mijn gevoel droogt m’n huid juist uit en er is geen verschil qua zachtheid en stevigheid van de huid.

Het is te koop bij de drogist en kost €3,95.

Dat was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden ookal was die redelijk kort!

One thought on “Knetterhippe bodygel – Vogue

Geef een reactie

