OOTD 27-07-’14

IMG_6547

(geschreven door Merel)

Vandaag heb ik weer een ‘Outfit Of The Day’ voor jullie. Ik kreeg in de gaten dat die de vorige keer heel goed was bevallen en het leek me leuk om er nog één te maken. Maar Merel, waarom dan van 27 juli? Nou, we waren op vakantie en hebben wat artikelen vooruit gewerkt, dus vandaar. Ik ga jullie laten zien wat ik aan heb en van welke winkel het komt, laten we beginnen!

IMG_6540

Dit was wat ik aan had. Het was een warme dag, dus een shortje was goed genoeg. De zon scheen lekker en ik vond een zonnebril en enkelbandje heel leuk bij deze outfit staan. Ik ga jullie nu in onderdelen vertellen wat het is en waar het vandaan komt. Deze foto is alleen bedoelt als totaalplaatje.

IMG_6539

Als jullie de artikelen over het tienertoeren hebben gelezen, dan kon je daaruit opmaken dat ik best wel wat heb geshopt. Bijna heel deze outfit is nieuw, daarom des te leuker om er een OOTD over te maken, de meeste kledingstukken zijn namelijk nog in de winkel. Ik zal beginnen met het shirt, het is een muscle tee. Hij heeft laag uitgesneden armgaten en valt losjes. Daardoor is die ook lekker luchtig. De hals is netjes afgewerkt en zit redelijk hoog. De tekst (Crazy 4U, Crazy For You) vind ik leuk, de tekst past wel bij mij. Ik draag dit hemdje met een zwart hemdje eronder, anders zie je heel m’n bh zitten. Je kunt er ook een bandeau onder doen, maar ik vind een hemd lekkerder zitten en ik heb geen zwarte bandeau.

IMG_6529

Het broekje wat ik draag is van donkere spijkerstof. Je ziet hem niet heel goed op deze foto, maar je kunt hem bekijken bij de foto van het geheel. Het shortje is stretch, dat houdt in dat het elastisch is. Ik vind dit heel fijn, want dat zit hij mooi om je billen en benen heen. Hij sluit dan overal goed aan. Je enige nadeel aan deze donkere spijkerbroek is dat hij kleur afgeeft. Ga met dit shortje dus nooit op een lichte stof zitten, want hij geeft af. Je krijgt dat er ook amper of niet meer uit, let hier dus op.

IMG_6514

Ik heb m’n nagels niet gelakt, dus let daar maar niet op. Bij deze outfit droeg ik Birkenstocks. Dit model blijft goed om m’n voeten heen zitten en loopt dus fijn. In m’n tienertoer artikel van Maastricht kon je zien dat ik samen met Nina een enkelbandje had gekocht, dat is deze. Ik vind hem heel liefelijk, door de schattige madeliefjes. Ik draag hem graag, want hij past bij veel dingen.

IMG_6545

Ik droeg een zonnebril met stipjes. Ik draag normaal eigenlijk alleen maar pilotenbrillen, maar wilde eens iets anders proberen. Ik zag deze in Hoofddorp bij de Primark en voor die €2,50 durfde ik het wel aan. Nu ik er aan ‘gewend’ ben, vind ik hem steeds leuker worden. Het is weer eens wat anders. Ik droeg pareltjes als oorbellen, eigenlijk draag ik die bijna altijd. Het past namelijk overal wel bij en staan toch sierlijk.

IMG_6512

Verder droeg ik deze ringen, het is een setje van drie soorten hartjes. Ik vind ze bij elkaar leuk staan.

IMG_6554

Waar komen alle items vandaan?

Muscle tee – Pull & Bear

Shortje – New Yorker

Hemdje (onder muscle tee) – America Today

Slippers – Birkenstocks

Enkelbandje – Claire’s

Ringen – Forever21

Zonnebril – Primark

Oorbellen – Lucardi

Neppe pennyboard – Action

IMG_6527

Dit was alweer de OOTD voor deze keer, ik hoop dat jullie dit soort artikelen net zo leuk vinden om te lezen als ik ze vind om te schrijven. Het fotograferen hiervan vind ik ook super leuk om te doen. Laat het alsjeblieft weten als je dit soort artikelen vaker wilt zien, want ik doe het met liefde!

4 thoughts on “OOTD 27-07-’14

Geef een reactie

