Mijn tenniswedstrijd

IMG_6464

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag gaat het artikel niet over een product maar over mijn tenniswedstrijd die ik zaterdag 12 Juli had, al een hele tijd geleden, maar ik wilde er toch graag nog een artikel over schrijven. Ik doe namelijk mee aan een tenniscompetitie bij ons op de tennisclub waar je zelf met je tegenstander moet afspreken wanneer je gaat spelen. Ik speel normaal nooit wedstrijden dus het was een uitdaging voor mij.

Zoals ik al zei speel ik niet veel wedstrijden, dat komt omdat de tenniscompetitie tegelijk valt met de hockeycompetitie. Ik had gelijk een moeilijke tegenstander, ze speelt al een aantal jaar en zit ook in de selectie, dus ik had wat te doen.

Er komen zo heel veel actie foto’s, dus bereid je maar voor. We spelen voor de wedstrijd altijd even warm, door wat balletjes over te slaan en door te serveren.

IMG_6476

Hier ben ik aan het serveren, dat is helaas niet mijn sterkste punt en daar verlies ik veel punten op.

En toen begon de wedstrijd, ik heb hier niet veel over te vertellen dus ik laat gewoon wat foto’s zien (met soms een klein verhaaltje) die Merel heeft gemaakt.

IMG_6478

Ik weet niet of je het goed ziet, maar deze bal ging keihard het net in, haha.

IMG_6479

IMG_6491

Ja, zo kijk ik als ik geconcentreerd ben, ik heb hard gelachen toen ik deze foto terugzag.

IMG_6495

Dit vind ik zelf een gave actiefoto!

IMG_6474

Weer dat gespannen hoofd, ik wist niet dat ik zo raar keek tijdens een wedstrijd.

IMG_6482

IMG_6489

Oeps, die ging uit..

IMG_6485

Zo, dat waren er veel hè! Helaas is de wedstrijd niet zo goed afgelopen voor mij. Ik heb de wedstrijd verloren met 6-0 en 6-1 ik had wel bij elke game een paar punten maar steeds niet genoeg om de game binnen te halen.

IMG_6496

En toen was de wedstrijd al af! We gaven elkaar nog een hand en veegde de baan nog aan en toen ging ik weer naar huis.

IMG_6499

Hier veeg ik het laatste van de baan nog aan, met een zeer vermoeid hoofd.

IMG_6460

En hier ging ik weer naar huis.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden als we af en toe zo’n artikel doen over iets dat we de afgelopen week hebben gedaan en tot de volgende keer!

One thought on “Mijn tenniswedstrijd

Geef een reactie

