Hide the Blemish Concealer – Rimmel Londen

IMG_6388

(geschreven door Jasmijn)

Een tijdje geleden ging mijn camouflage stift op, ik kan bijna niet zonder deze stift dus besloot ik een nieuwe te kopen bij de drogist. In dit artikel ga ik vertellen waarom ik het product zo fijn vindt en hoe je hem moet gebruiken. Laten we beginnen!

IMG_6386Ik vind de verpakking erg rustig maar duidelijk. Je ziet aan de kleur van de verpakking dat het voor je huid bedoeld is, het heeft namelijk een huidskleur. De onderkant is zwart en dat geeft een mooi contrast.

Ik wist al hoe je het product moet gebruiken, omdat ik al vaker een stift van dit merk heb gehad en dus al ervaring heb. Het product laat geen duidelijke strepen achter, is goed te verdelen en uit te smeren.

IMG_6444Hier een foto hoe mijn huid eruit ziet als ik geen make-up op heb, het is erg onzuiver. Dit is dus het ‘before’ shot

IMG_6447

Dit is het ‘after’ shot, ik heb hier een dunne laag aangebracht op mijn huid en als je deze foto vergelijkt met de vorige foto, dan ziet dit er al veel beter uit. Al zeg ik het zelf! Ik heb het alleen op de plekjes bij m’n wang en neus gesmeerd.

IMG_6450

Tenslotte wil ik zeggen dat ik erg tevreden ben over dit product en is goed te gebruiken. Ik deze camouflage stift zeker opnieuw kopen.

Deze camouflage stift is te koop bij de drogist voor 6,99.

Geef een reactie

