Body Butter Coconut – Action

IMG_6427

(Geschreven door Merel)

Toen Jasmijn en ik laatst bij je Action waren hadden we wat dingen gekocht om te proberen, onder andere de blush die jullie de vorige keer zagen. Jasmijn had deze body butter gezien en wilde deze proberen. Hoe rook die? Hoe voelde de body butter op de huid? Smeert die makkelijk uit? Deze vragen ga ik in dit artikel beantwoorden!

De body butter die Jasmijn gekocht heeft geeft een kokos geur. Maar is deze niet chemisch? Nee, hij ruikt naar (zoete?) kokos. Het is een niet al te overheersende geur, precies goed. Als je nou echt niet van de kokosgeur houdt dan is het niet echt een aanrader, ik hou er niet heel erg van, maar deze kan ik nog wel hebben. De geur vervliegt ook snel. Als je de deksel eraf haalt ziet de body butter er zo uit:

IMG_6428

Ja, wit dus. Het was heel lastig op foto te zetten, omdat de verpakking van binnen zelf ook wit is. Maar hier toch een witte foto, haha.

IMG_6432

Als je met je vinger een ‘likje’ uit de pot neemt, dan voel je dat het best vettig is. Hoe voel het op je huid? Het voelt in eerste instantie vettig, totdat je het wilt uitsmeren. Als je de body butter gelijk uitsmeert is dit amper te doen, het is heel stroef en hoe vettig het eerst leek, hoe ruw het nu voelt. Het gaat stroefjes. De tweede keer smeerde ik een beetje op m’n lichaam en wachtte even. Door m’n lichaamswarmte werd de butter wat zachter en daardoor smeerde het makkelijker. Het laat helemaal geen vettig laagje achter en voelt niet echt verzorgd. Mijn huid werd er niet zacht van in ieder geval.

Dus, het is een goedkope body butter die goed ruikt, maar niet heel goed werkt. Ik zou hem niet opnieuw kopen, maar ga hem zeker nog wel gebruiken. Je koopt deze butter bij de Action voor €1,29.

Geef een reactie

