Blush – Action

IMG_6338

(gechreven door Merel)

Ik was een tijdje geleden naar de Action geweest en had daar een blush gekocht. Ik was heel erg aan het twijfelen of ik er een artikel over zou schrijven of niet, maar ik doe het toch maar. Ik ben hier niet heel enthousiast over en ik zal jullie gaan vertellen waarom.

IMG_6344Dit is de blush. Hij is best donker, maar ik had verwacht dat die makkelijk licht aan te brengen was. Het uiterlijk van de blush ziet er niet heel slecht uit, simpel, maar duidelijk.

IMG_6359

Er was wel een verrassend puntje. Toen ik de blush opende ging de blush zelf opeens mee omhoog, dus ik wilde hem terug duwen en toen zag ik dat er een soort sponsje onder zat. Ik was enthousiast en bracht het aan met het ‘sponsje’ op m’n gezicht. Dit werd veel te donker, je kunt het niet goed afslaan (met het sponsje) en daardoor kreeg ik echt strepen op m’n hoofd. Nadat ik hem weer dicht had gedaan en de volgende dag open deed was het systeem al kapot. De blush kwam niet mee omhoog en ik was nog meer teleurgesteld.

IMG_6360

Het pigment van de blush is echt fantastisch. Maar dit is veel te gepigmenteerd voor een blush.  Ik heb hem nog een kans gegeven en bracht hem aan met een kwast. Deze heb ik goed afgeslagen en héél licht in de blush gedoopt. Als ik hem daarna ook nog eens heel licht aanbracht op m’n huid was het wel te doen. Maar heel mooi was het niet.

IMG_6346

Mijn conclusie? Koop deze blush niet. Tenzij je dit op een hele andere mooie natuurlijke manier kunt aanbrengen, maar dan moet je waarschijnlijk wel een soort van magische krachten hebben, haha.

Zoals ik eerder dit artikel al zei is deze blush te koop bij de Action. Ik heb helaas het bonnetje weggegooid, maar het kan nooit meer dan €2,- gekost hebben, ik dacht zelfs €1,-.

 

2 thoughts on “Blush – Action

Geef een reactie

