Droogshampoo – Andrélon

IMG_6396

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag zijn Merel en ik naar de stad geweest en hebben een paar leuke dingen gehaald, waaronder deze droogshampoo. Ik heb zelf nog nooit droogshampoo in m’n haar gehad. Toen ik deze in de winkel zag vond ik dat een mooie gelegenheid om het eens te proberen. In dit artikel ga ik vertellen wat ik er van vind en hoe het werkt.

We zagen op YouTube heel veel mensen die droogshampoo gebruiken en waren daar vaak erg positief over. Naast het effect van ‘schoon’ haar kregen ze ook veel volume, dit staat ook op de fles zelf vermeldt. Twee in één dus, lekker makkelijk!

IMG_6400

Deze droogshampoo-fles lijkt heel erg op die van een spuit deodorant. Zo hebben ze ook hetzelfde spuitmondje en dat is makkelijk om te gebruiken. Deze droogshampoo van Andrélon beloof dat je haar zonder te wassen je haar luchtig maakt en gemakkelijk te stylen (veel volume). Ze willen je een verfrissende boost geven, waar en wanneer je maar bent. Ik ga kijken of ze deze beloftes nakomen.

IMG_6402

Ze leggen duidelijk uit hoe het in gebruik is. Je moet de fles dus goed schudden en dan vanaf 20 centimeter in je haar sprayen. Na ongeveer 2 minuten kun je het zelf makkelijk in model brengen en is de vettigheid uit je haar. Natuurlijk heb ik dit zelf ook uitgeprobeerd.

IMG_6456

Dit is een before-shot, dit is mijn haar zonder iets erin, alleen geborsteld. Het heeft van zichzelf wel slag, maar ik zou het wat ‘ruiger’ willen.

IMG_6459

Dit is het after-shot. Ik heb de beschrijving van de fles gevolgd. Zoals je ziet werkt het heel goed! Er zit echt veel volume in m’n haar, maar hoe meer je wrijft, hoe heftiger de volume. Het ruikt een beetje chemisch, dat is wel een nadeel. Maar de beloftes komt Andrélon zeker na. Ik ben heel blij met dit product en ga het zeker vaker gebruiken.

De droogshampoo van Andrélon is €4,99 en is bijna overal te koop (Kruidvat, supermarkt etc.).

 

Geef een reactie

