Film voor Engels

(geschreven door Merel)

Weer een video op Youtube! Ik moest met een groepje (Eline, Yuan, Jelle en Jasper) een film maken voor Engels. We waren super blij met het resultaat en wilden het graag met jullie delen, dus hierbij de film.

Ik zal even vertellen wat de opdracht was. We moesten ons eigen script schrijven en die verfilmen. We waren het al snel eens dat het moest gaan over een moord. Dat is toch het spannends om te zien en trekt de aandacht. De verhaallijn is best lastig dus daarom zal ik het hier in het kort vertellen. Je ziet eerst dat ik (Amy) vermoord word. Daarna volgt een flashback. Je gaat terug naar het schoolfeest waar Amy een glas Wishkey over Josie heen gooit, Mike doet daarna hetzelfde. Amy en Josie zijn beide verliefd op dezelfde jongen, Mike. Josie wilt Amy dood hebben en huurt een huurmoordenaar in, dat is Cat. Dan zie je dat Amy vermoord wordt er volgen er verhoringen. Iedereen wordt verhoord en bij de verhoring van Cat belt er opeens een getuigen. Deze zegt dat ze alles heeft gezien en dat het op camera staat. Henk (de onderzoeker) gaat de camerabeelden nakijken en ziet dat Cat de moordenaar is. Tijdens de verhoring wordt ze opgepakt.

Ik hoop dat jullie de video leuk vinden!

Geef een reactie

