LiveLikeSisters bestaat 3 maanden!

taart

(geschreven door Merel)

Happy birthday to LiveLikeSisters! Precies vandaag bestaat onze blog drie maanden. Het is dan niet super lang, maar toch wilde ik er even bij stilstaan. Jasmijn en ik hebben via Whatsapp aan een aantal mensen gevraagd of ze wilden schrijven wat ze van onze blog vonden. Natuurlijk snappen wij ook wel dat mensen niet snel negatieve dingen schrijven als je het zelf aan ze vraagt, want ja, dat zouden wij ook niet doen. Dus denk niet dat alles helemaal geweldig is, het is ook niet bedoeld om een soort van ‘op te scheppen’ of iets in die richting, maar we vonden het leuk om deze berichten met jullie te delen. Dus laten we beginnen!

Eerst zal ik even vertellen wat wij er nou van vinden, van dat bloggen. Ik moet toegeven dat het soms nog best lastig is om artikelen af te hebben. Ik hoor vaak dat bloggers niet weten wat ze moeten schrijven, dat heb ik gelukkig niet zo erg. Ik ben wel iemand die een artikel ‘perfect’ wilt hebben. Dus net die spatie teveel, net dat randje wit teveel boven een foto of een punt vergeten, komt niet vaak in mijn artikelen voor. Ik maak echt wel eens een taal of spellingfout, maar dat is nou eenmaal zo. Ik probeer er op te letten, maar ik zie ze niet allemaal! M’n moeder daarentegen wel, haha. Ik vind het heel leuk om te schrijven en als ik eenmaal begonnen ben aan een artikel is die ook zo af. Ik moet gewoon even op gang komen. Als ik dan van iemand hoor dat diegene onze blog leuk vindt, dan vind ik dat erg leuk om te horen en daardoor wil ik alleen maar nog meer bloggen! Nou, lang genoeg verhaal, laten we verder gaan met de berichtjes die we hebben ontvangen.

Ik weet niet precies meer van wie de berichten zijn die we hebben ontvangen, dus daarom vermeld ik er geen namen bij (tenzij ze onder het berichtje staan), van sommige hoorde ik ook dat ze hun naam er niet onder willen.

foto 4 foto 3foto 1

We kregen vooral heel veel complimentjes over onze foto’s. Dit hebben we natuurlijk vooral te danken aan de camera van m’n vader, maar het is toch heel leuk om te horen!

foto 3 (2)foto 4 (3)foto 5foto 2foto 1 (7)foto 4 (5)

Dit zijn de kort-maar-krachtig berichtjes. Ook erg lief!

foto 5 (2)

Neem nou eens dit berichtje. Het is gaaf om iemand te horen zeggen dat je origineel bent. Zo origineel zijn we nou ook weer niet, want er zijn 1345676543 beauty-mode-lifestyleblogs, maar dan nog.

foto 2 (1)

We hebben ook al meer dan eens te horen gekregen dat onze blog al vanaf het begin erg professioneel was, hoe leuk! We proberen elk artikel ook echt compleet te maken en het is erg tof als mensen dat ook zien.

foto 3 (6)

foto 5 (4)foto 2 (7)

foto 2 (6)foto 1 (6)

Ik weet even niet meer wat ik hierbij moet typen. Om nou voor de 300x te gaan zeggen dat het lief is, is ook wel weer een beetje cliché. Maar toch zeg ik het dan maar: héél lief!

Dit was toch wel het mooiste, leukste, liefste, schattigste en aardigste bericht wat we hebben gekregen:

foto 1 (5)foto 1 (1)

Dit waren de Whatsapp berichten! Ik word er vrolijk van als ik dit teruglees. Wij zijn nog lang niet van plan om te stoppen! Vroeger als ik me verveelde ging ik van alles en nog wat doen, wat echt niet nuttig was. Als ik me nu verveel ga ik lekker bloggen!

3 thoughts on “LiveLikeSisters bestaat 3 maanden!

Geef een reactie

