Shoplog 13-04-’14 (deel 1)

(geschreven door Merel & Jasmijn)

Fotor0415165046

Zondag zijn we samen met onze moeder naar de stad geweest om te winkelen. De lente/zomer komt er natuurlijk aan en we hadden nieuwe kleding nodig. We heb aardig wat gekocht en gaan deze shoplog dan ook verdelen in twee delen. We vertellen beide wat en waar we het hebben gekocht en wat de prijzen ervan waren.

(geschreven door Merel)

IMG_5863

Laat ik beginnen met dit tuinpak. Hij komt van de America Today en kostte €49,95. Ik wist niet helemaal hoe een tuinpak mij zou staan, maar ik ben er heel erg blij mee. Ik had hem maandag aan naar school en kreeg veel leuke reacties. Hij zit ook lekker. Het is alleen wel onhandig als je naar de wc moet, maar dat heb ik ervoor over. Ik combineer hem hier met een bordeauxrood truitje en m’n grijze All-Stars met een donkerrood randje.

IMG_5878

Een klassiek zwart jurkje met een riempje, dat wilde ik. Ik vond er één op de site van Forever21. Hij is helaas iets korter dan verwacht, maar ik doe er een simpel strak zwart rokje onder en dan kan het prima. Ik draag hierbij roze All-Stars. De stof is heel fijn en elastisch. Dit jurkje kostte €12,75.

IMG_5901

Ik ben een beetje verliefd op dit nieuwe shirt! Het shirt zelf is best simpel, maar daarom leuk te combineren met een gekleurde broek. Ik heb er zelf zwarte laarsjes onder aangetrokken, om zo het zwart toch terug te laten komen. Hij is van de Peek & Cloppenburg, helaas weet ik de prijs hiervan niet meer.

IMG_5925

Een nieuwe broek en crop top. Laat ik beginnen met de broek. Dit is een high waisted broek van de Coolcat. Hij zit super lekker, de stof is heel elastisch. Hij kostte €39,95. Daarboven draag ik een zalmkleurig/roze crop top van de Forever21, het is een simpele crop top, maar daardoor kun je er een opvallendere en grotere ketting bij dragen. De ketting die ik hier draag is van de H&M. De crop top kostte €9,75. Bij deze outfit draag ik grijze All-Stars.

IMG_5959

Dit is m’n andere crop top van de Forever21. Hij heeft allemaal kraaltjes en bloemetjes en is heel zwaar. Hij zit daarentegen wel lekker en kriebelt niet. De prijs is €26,75. 

FOTO HAAR

Deze moest ik ook even aan jullie showen. M’n nieuwe pyjama en sokken! Al deze artikelen komen van de Hunkemöller. Ik begin bij de pyjama, het is een zomerpyjama, omdat het lekkere weer er weer aan komt. Ik had er ook dringend één nodig, aangezien m’n pyjama’s die in de kast liggen maatje 146 hebben of zo. Hij kostte €20,- en het was een setje. Toen ik bij de Hunkemöller stond zag ik ook heerlijke fluffy sokken liggen. Ze zaten in een duo-pak, naast deze heb ik ook nog hele zwarte. Ik moet zeggen dat ze niet heel warm zijn, maar ze zitten wel heerlijk. Het duo-pakket kostte €7,-. Ik werd overigens best raar aangekeken toen ik daar op straat stond in m’n pyjama, haha.  

IMG_5908

En m’n laatste kledingstuk van dit deel is een nieuwe zomerjas! M’n oude ben ik kwijt.., ik denk dat ik hem ergens heb laten hangen. Deze jas komt van de Lady Sting. Hij kostte €49,95. Hij zit prima, is niet te warm en ziet er best stoer uit, al zeg ik het zelf. M’n oog lijkt best dicht te zitten, maar ik keek tegen de zon in.

(geschreven door Jasmijn)

IMG_5861

Hier draag ik een crop top met een Amerikaanse stijl, ik draag normaal nooit crop tops maar ik dacht laat ik eens gek doen en tot mijn verbazing staat het best leuk. Hij is van de America Today en kostte 19,95.

IMG_5871

Hier draag ik een heel schattig jurkje, net zoals crop tops draag ik bijna nooit jurken, maar ik vond deze zo schattig dat ik hem niet kon laten hangen. Ik heb hem dus meteen meegenomen en hij is bedoeld voor in de zomer. Deze jurk komt van de Peek & Cloppenburg en de prijs weet ik niet meer.

IMG_5886

Ik vind dit een erg leuk shirt omdat het niet heel erg opvalt maar toch zomer- en meisjesachtig staat. Ik vind het kleurtje heel leuk voor in de zomer. Ik heb deze ook in het wit. Deze shirtjes komen van de America Today.

IMG_5895

Net zoals het vorige shirt is deze erg geschikt voor deze zomer, omdat het lichte kleurtjes heeft en omdat het shirt niet heel erg opvalt, maar wel erg leuk is. Hij is van de Peek & Cloppenburg en kostte 12,99.

IMG_5924

Dit shirt is alweer de laatste van dit artikel, hij is van de Coolcat en ik weet niet hoeveel die kostte. het is een simpel shirtje wat bij veel dingen past.

Dat was deel 1 van de shoplog! Volgende week zien jullie deel 2. Wij hopen dat jullie dit leuk vinden.

 

4 thoughts on “Shoplog 13-04-’14 (deel 1)

  1. Omg hoe durven jullie dit soort lelijke foto’s op internet te zetten nie gemeen bedoelt ofzo naar het is niet zo slim meiden.

  2. Hey Jasmijn! Je hebt echt hele leuke kleren gekocht! Ik ben jaloers… Ik ben benieuwd naar deel 2! Jullie schrijven echt hele leuke artikelen dames, ga zo door!

Geef een reactie

