This is our life – april 2014 #2

(geschreven door Jasmijn)

Fotor0413214335

Vandaag heb ik weer de hele week foto’s gemaakt en ik heb heel veel foto’s. In deze week heb ik het gezellig gehad met een paar leuke dingen erin. Het was een gewone schoolweek. Laten we beginnen!

Maandag

IMG_8420

Op maandag scheen de zon heel fel dus ik moest wel een foto maken vanuit het lokaal.

IMG_8421

Dit is bij de les Nederlands en ik verveelde me.

Dinsdag

IMG_8422

Op dinsdag werd ik verrast met een pakketje van de TINA, ik had namelijk een prijsvraag ingevuld en ik heb gewonnen! Het zijn allemaal haarproducten van ZENNER.

IMG_8415

Zo ziet een van de producten eruit in mijn haar, de vlecht is gemaakt door Merel.

IMG_8412

En op naar de training! Dit is mijn trainingspak.

Woensdag

IMG_8424

Woensdag ging ik met de klas naar de Kunsthal van Rotterdam, daar gingen we met de bus heen en dit was mijn uitzicht. Het zonnetje scheen heerlijk.

IMG_8423

Na de Kunsthal gingen we weer naar school, maar we waren veel te vroeg, dus we hadden meer dan 1 uur pauze.

Donderdag

IMG_8427

Donderdag had ik mijn bandje opgehaald voor de vastenactie bij ons op school, daar is de bedoeling dat je naast water en thee zonder suiker of suikervrije kauwgom niks eet of drinkt. Verdere uitleg zie je in het artikel over de actie die dinsdag online komt.

IMG_8431

We moesten donderdag pas om half 7 ’s avonds beginnen met vasten dus daarvoor hebben Merel en ik nog even gegeten bij de snackbar op het dorp.

IMG_8413

Heerlijke milkshake erbij!

IMG_8428

En toen was het op! Let op het prachtige hoofd van Merel, kuch kuch.

Vrijdag

IMG_8429

Na 24 uur lang niks gegeten te hebben was het buffet op school eindelijk geopend! Tijd om aan te vallen. Ik had dubbel opgestapeld, omdat twee keer langs het buffet gaan bijna niet lukt. Er zijn zoveel kinderen.

IMG_8426

Toen was het eten alweer bijna op! Dat was alweer de laatste foto, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Volgende week is Merel weer aan de beurt.

Geef in de reacties even aan wat jullie nog als artikel willen zien en tot de volgende keer.

2 thoughts on “This is our life – april 2014 #2

Geef een reactie

