All About Paradise palette – Essence

IMG_5760

(geschreven door Merel)

Nu het lente is en het weer steeds beter begint te worden, verlang ik weer naar de vrolijke felle- en pastelkleurtjes die bij de lente horen. Essence heeft een tijdje terug haar schappen vernieuwd en dit palette was één van die nieuwe dingen. Ik heb hem voor jullie getest en een ooglook ermee gemaakt.

IMG_5680

Ik gebruik niet veel kleur op m’n ogen, dus vond dat ik dat maar eens moest doen. Dit palette is met nog een paar palette toegevoegd aan het nieuwe assortiment. Met deze oogschaduw kun je hele opvallende, maar ook beter draagbare looks maken.

IMG_5684

Dit zijn de kleuren die erin zitten. Van links naar rechts, van boven naar beneden zijn dit de kleuren: vanillegeel, perzik, fuchsiaroze, zonnetjesgeel, zeegroen en koningsblauw. De kleuren zijn erg glanzend en hebben best wel wat glitters. 

IMG_5780IMG_5779

Met en zonder flits. De bovenste foto is met flits gemaakt en de onderste foto is zonder flits gemaakt. Het pigment is niet super, maar voor de prijs van €3,59 is het zeker niet slecht. Je kunt de kleuren ook makkelijk opbouwen, dus je bepaalt zelf hoeveel kleur je op je ogen wilt.

IMG_5727

Er zit 8,5 gram in, dat is ongeveer 1,5 gram per kleur en dat is best veel!

IMG_5788IMG_5793

Dit is de ooglook die ik ermee heb gemaakt. Ik bracht de perzik kleur aan over heel m’n bewegende ooglid. Hierdoor komen de andere kleuren beter uit. Ik heb aan de buitenkant van m’n oog de fuchsiaroze kleur gebruikt. Aan de binnenkant heb ik de zonnetjesgele kleur aangebracht. Als highlighter heb ik de vanillegele kleur gebruikt, deze zit helemaal aan de binnenkant. Onder m’n oog heb ik met een afgesneden kwastje de koningsblauwe kleur aangebracht. Ik heb de oogschaduw hiervoor eerst een beetje nat gemaakt, zo is de kleur intenser. Als mascara heb ik de Essence Colour Flash Volume Mascara gebruikt. Dit is de donkerblauwe kleur uit de mascaralijn.  

IMG_5685

Ik ben meer dan tevreden over dit palette. Hij is niet zo duur en omdat het hele felle kleuren zijn had ik niet heel goed pigment verwacht, maar je kunt de kleuren goed opbouwen, hoe meer laagjes je doet, hoe feller de kleur wordt. Het geheel is makkelijk te blenden en lopen dan goed in elkaar over. Het All About Paradise palette is te koop bij de Kruidvat en kost 3,59.

 

One thought on “All About Paradise palette – Essence

Geef een reactie

