This is our life – april 2014 #1

Fotor040817305(geschreven door Merel)

Deze week is het mijn beurt voor de ‘This is our life’. Sorry dat hij wat later is, maar ik had het dit weekend erg druk. Dit was een week met heel veel hockey, lekker weer en school. Laten we beginnen met de foto’s!

Maandag

IMG_8151

Deze wazige foto maakte ik op de trap van school, onze school heeft veel leerlingen en het is soms best druk. Ik moest er die ochtend al vroeg uit, want ik moest nog een Engels proefwerk en een Duits so leren..

IMG_8152

Laat ik Jasmijn maar eens nadoen, haha. Dit is m’n kluisje. Hij zit naast de meisjes w.c., niet dat dat altijd fijn is, want het stinkt soms nogal. Aan mijn sleutelbos zit een kleine All-Stars. Deze heb ik in Amerika gekocht, ik weet niet of ze ook in Nederland te koop zijn.

IMG_8153

Ik moest na m’n lessen nog een Engels leestoets inhalen, waar ik trouwens een 5 voor heb.. De toets duurde anderhalf uur en ik was dus pas om half 5 klaar.

IMG_8154Héérlijk weer!

IMG_8157Die avond moest ik training geven en had ik zelf ook training. Onze training was verzet, omdat er Engelse meiden naar onze club kwamen die een wedstrijd gingen spelen. Ik trainde daarom pas om half 9.

Dinsdag

IMG_8160Dit is bij Duits. We zijn nu bezig met een boekje.

IMG_8161En dit is bij een invaluur van geschiedenis. Ik had de dag erna een Frans proefwerk en dit was een mooie gelegenheid om te leren.

IMG_8162Die dag heb ik verder eigenlijk niets gedaan, maar toen ik naar huis reed was het weer lekker weer. Ik kon zelfs zonder jas naar huis fietsen!

IMG_8164

Fietsen!

IMG_8195

Tijdens het huiswerk maken luisterde ik muziek.

Woensdag

IMG_8209

Dit was m’n make-up van die dag. Ik was best trots op m’n wimpers! Je ziet dat m’n ogen een beetje rood zijn. Dit komt omdat ik ontstoken ogen had gehad.

IMG_8220

Het ziet er niet heel warm uit op de foto, maar het was echt heel warm, dus kon m’n raam open. Nu ik dit schrijft gaat het steeds harder waaien buiten en zie ik hele donkere wolken aankomen.

IMG_8223

Die avond had ik weer training, conditietraining. Het is best zwaar die training, maar het voelt goed als je klaar bent!

IMG_8224

Ik was doodop, maar na het eten kon er best nog wel even een ijsje in, hihi.

Donderdag

IMG_8235

Jurkjesweer! Ik hou heel erg van dit jurkje, hij zit heerlijk. Deze jurk is van de America Today, hij is helaas niet meer te koop.

IMG_8236

Opmaken voor school.

IMG_8242

Ik loop elke donderdag hard met Romée. Ook donderdag was het lekker weer, dit heb ik inmiddels echt te vaak gezegd. We hebben 4 km gelopen, we proberen steeds iets meer te lopen om zo een steeds betere conditie te krijgen.

IMG_8243

Ik had geen huiswerk die dag, omdat ik de dag daarna een schoolhockeytoernooi had. Ik ging in bed liggen en heb m’n laptop op m’n nachtkastje gezet. Inmiddels regent het trouwens heel hard buiten, was te verwachten …

IMG_8247

Jasmijn en ik waren alleen thuis, m’n moeder had deze gehaktbroodjes meegenomen. Ze zagen er heel lekker uit, maar smaakte helaas niet zo..

Vrijdag

IMG_8265

Ik heb vrijdag eigenlijk geen foto’s gemaakt. Ik was de hele dag op het hockeyveld te vinden. De wedstrijden gingen goed (3 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren) en het was echt heel gezellig. We werden gedeelde 2e in onze poule!

IMG_8266

Die avond heb ik m’n nagels nog even gelakt, dat was nodig. De kleur komt heel verkeerd over op beeld, in het echt is het een beetje een koraalkleur.

Zaterdag

IMG_8268

Goodmorning! Maak kennis met m’n ochtendhoofd, haha.

IMG_8276

Zaterdag speelde ik twee hockeywedstrijden. Ik heb ze beide gewonnen (4-1 & 2-0).

IMG_8278

Ik slaap op zaterdag samen met Jasmijn eigenlijk altijd op zolder. Daar hebben we een logeerkamer met tweepersoonsbed. We kunnen tv kijken op zolder, dat is eigenlijk de reden, haha.

Zondag

IMG_8287

Zondagochtend had ik een heerlijk ontbijtje. Sorry voor de wazige foto.

IMG_8301

Ik moest maandag een onderzoek voor aardrijkskunde inleveren en dat was veel werk, heel veel.

IMG_8302

Ik ben naar een hockeywedstrijd gaan kijken en toen ik terug kwam ben ik gelijk weer verder gegaan met het onderzoek voor aardrijkskunde. M’n moeder kwam dit bordje met van alles en nog wat brengen, jum.

IMG_8311

Zie je hoeveel tekst het is, ik heb dit overigens niet in m’n eentje gedaan, maar met vier andere klasgenoten. Hier was het onderzoek ook nog niet af, hij is uiteindelijk 24 bladzijdes geworden. Ik was best laat klaar en dook daarna m’n bedje in.

Dit was mijn week! Ik hoop dat jullie de foto’s een beetje leuk vonden. Jasmijn is alweer druk bezig met haar foto’s voor deze week.

Geef een reactie

