TAG: Dit of dat? #2

thisorthat

(geschreven door Merel)

Vorige week zagen jullie de ‘Dit of dat?’ TAG van Jasmijn voorbij komen. Deze week is het mijn beurt! Ik krijg steeds twee opties en daar moet ik uit kiezen. Let’s go!

fashionx

Fashion

Spijkerbroek of joggingpak – Joggingpakken zitten natuurlijk heel lekker, maar het staat niet zo netjes.
Lange mouwen of korte mouwen – Hier kan je altijd nog een vestje over doen zonder dat het te warm wordt.
Jurken of rokjes – Ik vind het beide heel erg leuk, maar jurkjes vind ik meestal toch net wat schattiger.
Strepen of ruitjes – Aangezien ik meer streepjes dan ruitjes in m’n kast heb hangen, ga ik hier voor streepjes.
Sjaals of hoedjes – Ik draag het beide eigenlijk nooit, alleen in de winter.
Oorknopjes of oorhangers – Met de lengte van m’n haar vind ik knopjes iets mooier staan.
Kettingen of armbanden – Ik vind het bij mezelf niet mooi als het leeg is bij m’n hals.
Hakken of platte schoenen – Ze lopen gewoon heerlijk, ik draag ook hakken, maar minder vaak.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen – Deze draag ik beide niet, dus ik zou niet weten wat ik hier moet kiezen.
Jasjes of vestjes – Over korte mouwen shirts draag ik (ligt aan de tijd van het jaar) bijna altijd een vestje.

makeupx

Make-up

Blush of bronzer – Het maakt je gezicht wat liever.
Lipgloss of lipstick – Ik heb een hekel aan die plak van lipgloss, vreselijk.
Eyeliner of mascara – Als ik snel m’n make-up moet doen grijp ik toch altijd naar mascara.
Foundation of concealer – Ik gebruik zelf geen foudation, dus dan concealer.
Neutraal of kleur – Ik ben van de bruine tinten.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw – Anders wordt het al snel een zooitje.
Kwasten of sponsjes – Ik kan niet zo goed overweg met sponsjes.

nailsx

Nagels

OPI of China Glaze – Beide geen ervaring, maar OPI vind ik er altijd mooi uitzien.
Lang of kort – Waarom kan ik hier niet uit ‘middel’ kiezen? Dan maar lang!
Acryl of natuurlijk – Geen ervaring met acryl.
Felgekleurd of donker – Het staat vrolijker en ik word er blij van.
Met nailart of zonder nailart – Vroeger had ik altijd nailart, tegenwoordig bijna niet meer.

bodyx

Body

Parfum of bodyspray – Ik houd gewoon niet zo van bodyspray.
Lotion of body butter – Ik vind body butters vaak zo zoet en daarom niet lekker.
Douchegel of zeep – Ik heb liever vloeibaar dan vast, het smeert makkelijker.
Lush of andere merken – Als ik langs Lush loop vind ik het heerlijk ruiken, maar ik heb veel dingen van andere merken die ik lekker vind.

hairx

Haar

Krullend of stijl – Bij mezelf vind ik stijl mooier staan.
Knot of paardenstaart – Met halflang haar ga ik voor een knot, met lang haar vind ik een paardenstaart mooi staan.
Schuifspeldjes of clipjes – Ik raak schuifspeldjes altijd kwijt en ze blijven niet goed zitten, dus clipjes.
Haarlak of gel – Je ziet er het minst van, geen glans, plak of vette uitstraling.
Lang of kort – Ik kan het verschil zelf goed merken, nu ik van lang naar kort haar ging. Ik vind lang haar toch mooier, je kunt er meer mee.
Licht of donker – Als je hierbij een leuk strikje of bloemetje doet vind ik het mooier staan.
Lok of pony – Het lijkt me heel moeilijk om een pony goed bij te houden, dus een lok dan.
Los of vast – Als het niet te veel pluist dan, haha.

randomx

Zomaar

Regen of zonneschijn – Ik word heel vrolijk van de zon!
Zomer of winter – Ik ben jarig in de zomer en het is langer licht buiten.
Herfst of lente – Dan komt de zomer er namelijk alweer bijna aan.
Chocolade of vanille – Ehhmm, alleen Milka-chocolade dan.
Westen of oosten – Omdat ik er zelf woon en omdat ik het westen van Amerika leuker vind dan het oosten.

Dat was de TAG! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Je kunt deze TAG uiteraard gewoon overnemen!

 

Alle foto’s uit dit artikel komen van Tumblr.

Geef een reactie

