Battle – budget mascara’s

(geschreven door Jasmijn)

Fotor0406194424

Vandaag hebben we een Battle voor jullie. Het gaat deze keer tussen twee budget mascara’s die ik getest heb, ik laat zien hoe ze eruit zien en geef zelf mijn mening. We testen de Volum’express van Maybelline en de Intense Black van Idyl. Laten we beginnen!

We beginnen met de mascara van Maybelline New York.

Fotor0406194126

Ik heb de mascara met 1 en met 2 laagjes geprobeerd, bij de bovenste 2 foto’s heb ik 1 laagje aangebracht en bij de onderste 2 foto’s 2. Deze mascara is niet al te duur en goed voor een doordeweekse dag, ik voel wel dat deze mascara niet heel fijn is en dat hij niet heel snel droogt. Ook vind ik het borsteltje niet fijn omdat het een gebogen borsteltje is en dat vind ik minder fijn dan gewoon een rechte. Deze mascara zorgen ervoor dat m’n wimpers aan elkaar gaan plakken, zo krijg je een soort puntjes.

Fotor0406194240

De eerste twee bovenste foto’s zijn weer met 1 laagje en de onderste twee foto’s hebben m’n wimpers 2 laagjes, net zoals de vorige mascara is deze geschikt voor een doordeweekse dag. Je kunt wel zien dat beide mascara’s niet de beste kwaliteit hebben, omdat er veel klontjes ontstaan en de wimpers plakken snel aan elkaar. Als je wel goede mascara wil hebben zou ik toch gaan voor de iets duurdere mascara omdat je dan toch een betere kwaliteit hebt en dan heb je minder klontjes. De prijs-kwaliteit verhouding is dan een stuk beter.

Fotor0406194424

De mascara van Maybelline trek veel sneller de aandacht, hij is knalgeel en valt echt op. Ik vind de vorm niet super handig, want hij is bol. Die van Idyl is een standaard mascara, heel simpel. Ik zou niet snel voor zo’n mascara gaan.

Fotor0406194537

Dit zijn de borsteltjes. Zoals je ziet is die van Maybelline gebogen, zo kan die al je wimpers in één keer doen. Die van Idly is recht. Ik vind rechte borsteltjes persoonlijk veel fijner, het voel alsof je er dan meer controle over hebt.

Ik vind zelf de mascara van Idly het best, als ik zo moeten kiezen. Eigenlijk vind ik ze beide niets, ze klonteren als een malle en maken m’n wimpers er niet mooier op.

De mascara van Maybelline is te koop bij de Kruidvat en die van Idly bij de drogisterij.

Dan was dit de Battle tussen de mascara’s! Zeg graag even in de reacties of je vaker zo’n battle wil en waarover je dan een battle wilt.

 

Vandaag zou eigenlijk de ‘This is our life’ online moeten komen van Merel. Die had het vandaag en gister erg druk met school en heeft daar geen tijd voor gehad, hij komt maandagavond of dinsdagochtend online!

 

One thought on “Battle – budget mascara’s

Geef een reactie

