TAG: Dit of dat?

thisorthat

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag heb ik een TAG voor jullie. Ik zag deze bij veel meiden langs komen en hij leek mij erg leuk. We vinden het onhandig om hem samen te doen, wat trouwens wel het plan was. Daarom doe ik de TAG vandaag en Merel volgende week maandag. In deze TAG moet ik steeds tussen twee dingen kiezen en daar een beetje uitleg bij geven. Laten we beginnen!

tumblr_m0mpztfmbl1qigxva

Fashion

Spijkerbroek of joggingpak – Ik vind het stoerder staan, in een joggingpak voel ik me alsof ik in m’n pyjama loop.
Lange mouwen of korte mouwen –  Ik vind lange mouwen niet lekker zitten.
Jurken of rokken – Als ik moet kiezen, dan jurken, maar eigenlijk geen van beide.
Strepen of ruitjes – Ik voel me een beetje een boer met ruitjeskleding.
Teenslippers of sandalen – Ik heb TEVA sandalen en die zitten héérlijk.
Sjaals of hoedjes – Ik ben geen fan van hoedjes en sjaals maken het geheel af.
Oorknopjes of oorhangers – Bij hangers moet het bij je look passen en knopjes kun je altijd wel in.
Kettingen of armbanden – Ik vind armbanden om m’n armen niet fijn, omdat ze dan veel bewegen.
Hakken of platte schoenen – Het loopt makkelijker.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen – Geen van beide, eerlijk gezegd.
Jasje of vestje – Makkelijker te combineren met een shirtje.

tumblr_lu4m66r0Au1qad2wmo1_500_large

Make-up

Blush of bronzer – Ik vind dat je bij blush een vrolijker uiterlijk krijgt.
Lipgloss of lipstick – Ik houd van de glans die in lipgloss zit en het heeft meestal een lekkere geur.
Eyeliner of mascara – M’n wimpers worden er erg lang van en dat vind ik mooi.
Foundation of concealer – Zo kun je lelijke plekjes weghalen en het is makkelijker in gebruik.
Neutraal of kleur – Kleur is vrolijker op m’n ogen.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw – Bij mij word poeder altijd een zooitje.
Kwasten of sponsjes – Ik vind het fijner om met kwasten te werken dan met sponsjes.

sprinkles

Nagels

OPI of China Glaze – Ik ken China Glaze eigenlijk niet, maar ik heb van beide geen lakjes, dus eigenlijk kan ik deze niet goed antwoorden.
Lang of kort – Dat staat verzorgder uit, ook al bijt ik wel nagels.
Acryl of natuurlijk – Ik heb geen ervaring met acryl.
Felgekleurd of donker – Ook dit vind ik vrolijker.
Met nailart of zonder nailart – Het ziet er moeilijker en bijzonderder uit.

tumblr_lm2my1x8su1qezghzo1_500

Body

Parfum of bodyspray – Het is sterker van geur.
Lotion of body butter – Ik vind lotion altijd zo plakkerig.
Douchegel of zeep – Bij zeep wordt m’n huid altijd zo ruw en droog, bij douchegel heb ik dat niet.
Lush of andere merken – Ik heb geen ervaring met Lush.

hoiiii

Haar

Krullend of stijl – Ik heb zelf stijl haar en vind dat dus niet zo bijzonder meer.
Knot of paardenstaart – Het is makkelijker te maken en een knot staat me niet.
Schuifspeldjes of clipjes – Schuifspeldjes vind ik onhandig.
Haarlak of gel – Gel plak zo veel en gaat glimmen.
Lang of kort – Je kunt meer met lang haar.
Licht of donker – Ik vind blond haar niet zo heel mooi, zeker niet bij mezelf.
Lok of pony – Geen pony, want dat vind ik mezelf ook niet staan.
Los of vast – Los is makkelijker, je hoeft dan niet veel moeite te doen.

randomxx

Zomaar

Regen of zonneschijn – Regen maakt me droevig en saai.
Zomer of winter – Moeilijk, ik vind het beide heel leuk.
Herfst of lente – Dan komt de bloesem de het is weer tijd voor de zomer.
Chocolade of vanille – Ik vind het gewoon lekkerder!
Westen of oosten – Daar ligt Amerika.

Dit was de ‘Dit of Dat TAG’ van Jasmijn, volgende week die van Merel.

 

Alle foto’s uit dit artikel komen van Tumblr. 

2 thoughts on “TAG: Dit of dat?

Geef een reactie

