This is our life – maart 2014 #4

gaewghjm,

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag is het weer tijd voor de This Is Our Life! Ik heb de hele week foto’s genomen over alles wat ik deed. Het kan zijn dat de foto’s eentonig zijn omdat ik het deze week niet heel erg druk had. Mijn camera van m’n mobiel is niet super.. Maar dat maakt niks uit, Laten we beginnen!

Maandag

1395653527940

De eerste foto is van mijn kluis op school, hij is nu nogal rommelig omdat ik gym had. Mijn gymtas prop ik altijd achterin samen met mijn jas, verder staan de boeken die ik na de pauze heb daarvoor op volgorde van de lesuren.

1395671255164

Deze foto heb ik op de binnenplaats van school genomen, zoals je ziet was het erg zonnig en warm dus het perfecte weer om buiten te zijn.

1395678017769

Deze foto is thuis genomen, altijd als ik thuis kom van school maakt m’n moeder wat te drinken voor Merel, haarzelf en mij. Daarna aan mijn huiswerk. Nu kreeg ik lekkere thee met een bonbon.

Dinsdag

1395678351480

Vandaag was ik vroeg thuis dus ik kreeg de opdracht om wat boodschappen te gaan halen bij de supermarkt op het dorp. Gelukkig heb ik een krat en gaat het vervoeren makkelijk!

1395760816171

Dit was mijn outfit die dag.

Woensdag

Afbeelding Paint

Dit is bij de les Informatica/Mediawijsheid…

1395840334082

…En dit is bij Aardrijkskunde.

Donderdag

1395943148401

Vandaag aten Merel en ik alleen dus het werd Spaghetti Bolognese, dat is niet zo moeilijk om te maken!

1395990797377

Dit is een deel voor mij BeeldAspectenMapje (BAM) bij tekenen (dat is een mapje waarbij je de opdracht krijgt plaatjes te zoeken in tijdschriften), ik had hier: Bonte kleuren, Aardkleuren en Pastel kleuren. Anders vertaalt: hele felle opvallende kleuren, leger/grondkleuren en kleuren die bijna wit zijn.

Vrijdag

1396044408392

Dit is weer een OOTD maar deze keer van vrijdag.

5e4d67a2030707f080708309ec454d86

In de avond zongen Merel en ik nog even mee met één van onze lievelingsnummers van dit moment: Total Eclipse of the Heart – Bonnie Tyler.

Zaterdag

294686926121be2aa96698ee0e42400b

Mijn favoriete spel op de zaterdagavond, De quiz: Weet ik veel. Merel en ik spelen altijd mee via de app en ik heb al 2x gewonnen van Merel!

Dat was het alweer! Volgende week doet Merel de ‘This is our life’ weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat even een berichtje achter als je het een leuk vast artikel vind!

 

4 thoughts on “This is our life – maart 2014 #4

  1. Superleuk Jasmijn!
    Jullie kunnen allebei heel goed schrijven. Maar ik heb een vraagje, waarom is dit #4 al? Jullie hebben toch nog maar 2 keer This is our life gedaan? Waarom begonnen jullie bij #3 hahah (:
    xx Dinieke

    • Hee Dien!

      Ten eerste dankjewell! ❤
      En die vraag heb ik al vaker gekregen, maar het is niet de hoeveelste, maar de week van die maand.
      Dus de eerste week van januari is This is our life #1.
      Dit is de laatste week van maart, dus This is our life #4. Volgende week is het dan weer This is our life #1. Ik snap dat het even verwarring was, maar snap je het nu? ❤

      🙂

Geef een reactie

