This is our life – maart 2014 #3

Fotor0324122142

In dit artikel ga ik jullie foto’s van mijn week laten zien. Ik heb deze foto’s allemaal met m’n mobiel gemaakt, daarom is de kwaliteit ervan niet heel hoog. Dit gaan we elke week doen, dus het wordt een vaste post. Deze week doe ik het en volgende week Jasmijn en ga zo maar door. Ik heb een gewoon, niet te druk, weekje gehad met veel school en huiswerk. Dus sorry als de foto’s een beetje eentonig zijn, maar dat is nou eenmaal mijn week. Dit artikel komt elke zondag online. Helaas lukte het me niet om hem gisteren online te krijgen, ik had veel huiswerk en ik had een verjaardag.

Maandag

IMG_7816

Op maandag had ik geluk en mocht een een lesuur later beginnen. Ik had nog veel tijd over en heb me goed vermaakt met een muziekje. De laatste tijd ben ik een beetje fan aan het worden van Demi Lovato. Ik vind der echt heel goed en ik hou van der nummers.

IMG_7820

Dit was m’n laatste lesuur van die dag, Frans. Ik hou helemaal niet van Frans en ik verveel me altijd aardig. Volgend jaar ben ik er vanaf. Ik ga dan Spaans doen.

IMG_7821

Ik had de hele dag al paar kleine gaatjes in m’n panty. Toen ik bij Frans m’n tas op schoot zette om m’n boeken eruit te halen, bleef m’n tas haken aan m’n panty en kwam er een enorme ladder in. Gelukkig was het m’n laatste lesuur en kon in snel naar huis, maar een beetje genânt was het wel..

IMG_7822

Die middag heb ik met Jasmijn nog even aan een nieuw artikel gewerkt.

IMG_7823f

Die avond heb ik getraind met m’n team. Op maandag hebben we maar een uurtje training en dat is soms best kort.

Dinsdag

IMG_7838

Toen ik wakker werd zag ik deze sombere lucht. Dat maakte me toch wel een beetje verdrietig, hadden we zo lang lekker weer gehad..

IMG_7837

Voordat ik naar school ging heb ik nog even snel keyboard gespeeld. Ik heb deze voor m’n verjaardag gekregen en ben er nog steeds heel erg blij mee.

IMG_7846

Op school kreeg ik m’n rapport waar ik stiekem best wel trots op ben, hihi.

IMG_7840

Toen ik thuis kwam heb ik even wat gedronken en op de bank gezeten, daarna moest ik weer aan m’n huiswerk.

IMG_7854

Scheikunde maken ..

IMG_7855

& wiskunde..

Woensdag

IMG_7889

Dit was tijdens scheikunde, we waren klaar met de les en mochten nog even op ons mobiel.

IMG_7891

Toen ik dinsdag thuis kwam zag ik deze leuke koektrommel staan. Je kreeg hem gratis bij drie pakken Milka koekjes. M’n moeder had hem voor Jasmijn meegenomen, zodat ze daar al haar make-up in kon doen. Ik vond hem ook heel erg leuk en daarom is m’n moeder woensdag nog drie pakken koekjes gaan halen, zodat ik er ook één had. Die koekjes nemen we altijd mee naar school, dus die komen wel op!

IMG_7896

Ik kwam thuis van de training en iedereen had al gegeten, aangezien het al best laat was. Ik moest m’n eigen eten nog even opwarmen.

IMG_7900

M’n vader wil misschien een elektrische auto kopen. Hij had er één meegenomen om een testritje mee te maken, wij moesten natuurlijk ook even kijken hoe die reed.

Donderdag

IMG_7906

Yes, het was weer lekker weer toen ik opstond!

IMG_7909

Ochtendhoofd again. Ik mocht een uurtje later beginnen omdat dit de week voor de toetsweek was. Dan mogen we geen toetsen meer krijgen. Op donderdag hebben we altijd een proefwerkuur en die ging dus niet door. Zo had ik de tijd om nog even een artikel te schrijven.

IMG_7912

Het was echt prachtig weer, dus ik ging vrolijk op de fiets naar school.

IMG_7918

Die middag heb ik nog even hardgelopen met een goede vriendin van me, Romée. We hebben laatst besloten om samen iedere donderdag hard te gaan lopen, om zo toch een beetje meer conditie te krijgen.

IMG_7919

’s Avonds waren m’n ouders niet thuis en moesten we zelf pannenkoeken maken, jum.

IMG_7921

We waren toch alleen thuis, dus hebben we nog even wat liedjes keihard meegezongen!

Vrijdag

IMG_7926

M’n eerste uur die dag was scheikunde, we hadden practicum en ik was samen met Romée als eerste klaar, dus hadden we nog even tijd voor onszelf.

IMG_7932

Na scheikunde had ik economie. Daarna had ik pauze met daaraan vast een tussenuur. Na dat tussenuur had ik een blokuur handvaardigheid. Ik heb een harsallergie en zit buiten het lokaal. In het handvaardigheidslokaal wordt veel met hout gewerkt en daarom werk ik niet binnen. Normaal heb ik een hoge tafel waar ik redelijk goed aan kan zitten. Nu zijn er allemaal toetsen en gebruiken ze die tafels. Ik kreeg dus (voor de tweede keer) een hele lage tafel tot iets boven m’n knieën. Ik heb de hele les op m’n knieën gezeten en dat deed na een tijdje best wel een beetje zeer..

IMG_7934

Dit is mijn werkstukje tot nu toe. Vinden jullie hem ook zo eng? Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om hem zo eng te maken, maar het gebeurde gewoon.

IMG_7943

Toen ik thuis kwam heb ik m’n laptop naar beneden gehaald en muziek geluisterd. Heerlijk!

IMG_7945

Die avond deden Jiami en Sharon een Tinychat. Ik heb hem bijna helemaal gezien. Ze waren samen in het Q-hotel en hadden het erg gezellig.

Zaterdag

IMG_7982

Ik werd wakker en had het toch wel een beetje koud, dus trok ik m’n koeienonesie van de Primark aan.

IMG_7987

Ik heb een nieuw rokje voor de hockey. De onderste is de nieuwe en de bovenste de oude, zie je hoeveel het is verkleurd!

IMG_7992

M’n tas inpakken voor de hockey.

IMG_7993

Ik had 3-1 verloren.. Toen ik thuiskwam was het al heel laat (ik speelde pas om half 6) en heb ik ’s avonds nog even ‘Weet ik veel’ gespeeld. M’n cijfer was niet zo hoog, een 5,4, oeps.

IMG_7994

Verder heb ik nog even op de bank gehangen, we hadden na het hockeyen niet meer gedoucht, omdat het echt heel smerig was daar. Daarom heb ik hier al m’n spullen nog aan.

Zo, dat was nog eens een lang verhaal. Het waren toch iets meer foto’s dan dat ik had verwacht! Ik hoop dat jullie het wel leuk vonden om te lezen. Deze week doet Jasmijn de ‘This is our life #4’.

One thought on “This is our life – maart 2014 #3

Geef een reactie

