OOTD 16-03-’14

Jasmijn - Merel

Jasmijn – Merel

Vandaag was het erg lekker weer dus besloten we buiten foto’s te maken van onze outfits. Het is toch nog best fris buiten en we moesten wel lange mouwen aan, maar de lente begint eraan te komen, gelukkig! We gaan beide outfits bespreken en beginnen met die van Jasmijn.

IMG_5230

(geschreven door Jasmijn)

Vandaag droeg ik een lekker comfortabele broek  met een simpel zwart hemdje erboven. Anders werd het allemaal wel erg druk. Ik heb deze broek vorige week gekocht en ben er erg blij mee, omdat hij goed is voor de lente en heerlijk zit. Hierbij heb ik een groen vestje aangedaan, omdat ik een fel kleurtje bij zwart en wit leuk vindt staan. Ik heb dit gecombineerd met een simpel armbandje en een subtiel kettinkje, omdat een paar accessoires hier goed bij staan.

IMG_5228

Deze schoenen zijn van British Knights en ze passen bij veel outfits. Ik ben fan van bruine schoenen in de lente. Je kunt ze ook nog eens op twee manieren dragen: met de flap naar beneden en met de flap omhoog. Zo kun je met één paar schoenen een andere uitstraling creëren.

Dit is een close-up van het kettinkje en armbandje.

Dit is een close-up van het kettinkje en armbandje.

IMG_5225

Wat heb ik allemaal aan?

Vest – Montego

Hemd – HEMA

Broek – New Yorker

Armband – Lucardi

Ketting – http://www.beautiful-bijoux.com

Zonnebril – H&M

Schoenen – British Knights

IMG_5231

(geschreven door Merel)

IMG_5232

Dit was mijn outfit vandaag. Ik droeg een vrolijke meisjesachtige broek met bloemetjes en daarboven een stoere oversized sweater. Ik vind de sweater super leuk, maar ik wil het geheel niet te stoer hebben. De trui zit heerlijk en kriebelt niet, hij is zacht van binnen en niet te warm, maar ook niet te koud voor dit weer. Deze sweater kun je met heel veel combineren, met een gewone spijkerbroek, maar ook met een knalkleurtje of een broek met een printje erop.

IMG_5240

Dit zijn mijn nieuwe schoenen. Het zijn All-stars van het merk Converse in een vrolijke lentekleur. Ze zijn mintgroen en komen uit de nieuwe collectie. Ik vond ze perfect onder deze outfit staan, omdat er dan toch iets meer kleur in kwam.

IMG_5246

Hierbij droeg ik een liefelijk armbandje met het infinity teken en m’n Buddha to Buddha ring, dit is de Chain Small.

IMG_5244

Wat heb ik allemaal aan?

Trui – Coolcat

Broek – Blue Rebel

Armband – Claire’s

Ring – Buddha to Buddha

Schoenen – Converse

Zonnebril – H&M

IMG_5242

Dit waren onze outfits van vandaag! Willen jullie vaker zo’n artikel?

5 thoughts on “OOTD 16-03-’14

  1. Aaah wat ontzettend leuk, hoe jullie het schrijven combineren met zijn 2en, prachtige foto’s! Ik vind het ook heel leuk dat jullie gelijk al gemotiveerd zijn om foto’s te maken voor je blog, de meesten beginnen gewoon met foto’s van Google kopiëren en plakken. Jullie hebben een originele schrijfstijl en jullie kunnen beiden echt enorm goed schrijven! Ik ga zeker jullie blog blijven volgen.

    Liefs, Dinieke – blog-4-girls.blogspot.com

Geef een reactie

