Dit zijn wij!

Wij zijn de zusjes Merel en Jasmijn en zijn vandaag deze blog begonnen.

Om ons wat beter te leren kennen is hier een artikeltje om ons voor te stellen aan jullie.

vfbghjy65y

Merel

Ik ben Merel en ik ben 14 jaar oud. Ik zit op de middelbare school in 3-VWO. Naast school ben ik veel op het hockeyveld te vinden en vind ik het erg leuk om af en toe af te spreken met vriendinnen. Ik zit vaak achter m’n computer en lees veel blogs, daarentegen lees ik weinig boeken en kijk ik ook amper films. Ik heb een beetje een wiskundeknobbel en heb het naar m’n zin op school. Ik ben ’s ochtends aardig wat tijd kwijt met het aankleden, opmaken en m’n haar, maar dat vind ik leuk om te doen!

Ik ben het linker meisje op deze foto!

Ik ben het linker meisje op deze foto!

Jasmijn

Ik ben Jasmijn en ik ben 12 jaar oud. Ik zit in een vwo-brugklas en ik heb het gezellig. Ik vermaak me op school met de vakken informatica en handvaardigheid. Mijn hobby’s zijn tennissen, tekenen en hockeyen. Ik heb het daar erg druk mee, want ik train wel vier keer in de week. ’s Ochtends ben ik de meeste tijd kwijt aan het opmaken van mezelf. Net zoals Merel zit ik vaak achter m’n computer, waar ik de filmpjes van bloggers op YouTube bekijk.

We hopen dat jullie nu iets meer over ons weten!

Geef een reactie

